Te koop cirquit dagen zolder

Status
Niet open voor verdere reacties.

ocram t

Rookie
6 jun 2011
10
0
Te koop;
25-7-11 Zolder cursus niveau 2 motorsportschool Holland ( org.uitlaat) 165euro
28-7-11 Zolder vrij rijden snel (open uitlaat) 140 euro
31-7-11 Zolder vrij rijden snel (org. uitlaat) 135 euro

Reaktie's happy@zeelandnet.nl
 
Laatst bewerkt:
je bent ook niet bang...

Ik zou je rekeningnummer pas geven als je serieuze gegadigden hebt en dan per mail.

Ook op mf komen helaas boeven.
 
Ik verwacht dat er weinig gegadigden zomaar geld overmaken naar een onbekende user die net geregistreerd is dus iets van een email adres of PB aanzetten zou geen overbodige luxe zijn!
 
Nee bang ben ik inderdaad niet! Maar wel verstandig! Bedankt voor je tip!
 
sorry ik kiek niet iedere dag, vandaar mijn late reaktie. Ik wacht nog even met op prijzen reageren. 1 ding snap ik niet zo , waarom reageert men zo weinig op de cursus dag niveau 2?? Is ut motorrace niveau bij de mannen/vrouwen dan al zo hoog???
 
Ik koop de dag alleen als er nog plek is. Dit omdat mijn race maat ook mee gaat dan... Ik heb geen idee waarom men niet reageert op niveau 2... Weet je welke rondetijden ze rijden in de cursus?
 
Mrge , bij de cursus niveau 2 gaat het niet direct om de ronde tijden , het is een ''perfecte'' cursus om de punten op de ''i'' te zetten! Maw je wordt gewezen in kleine groepjes met ervaren instructeurs op je eigen verbeterpunten. Maar ja , moet je wel eerst erkennen dat die verbeterpunten nodig zijn!
 
Ha Ha Ha. Dag van 31-7-11 reeds verkocht. 28-7-11 waarschijnlijk , maar bieden mag nog. En ja voor degene die niet op een roze fiets zit , (of een bruine) en die zijn stuurkunsten wil verbeteren de cirquittrainings dag staat nog open , heb er zelf 165euro voor betaald , maar voor een redelijk bod mag die ook weg.
 
Ha Ha Ha. Dag van 31-7-11 reeds verkocht. 28-7-11 waarschijnlijk , maar bieden mag nog. En ja voor degene die niet op een roze fiets zit , (of een bruine) en die zijn stuurkunsten wil verbeteren de cirquittrainings dag staat nog open , heb er zelf 165euro voor betaald , maar voor een redelijk bod mag die ook weg.
Wat een onzin, ik ga vrijdag al :] :+
Succes!
 
28 en 31 july verkocht!!! Mooie cursus niveau 2 op 25-7-11 !!!!!!!!!!! Doe een bod!!!!!!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan