te koop complete achter kant gsxr 750

bassie 996

MF veteraan
28 sep 2005
1.941
6
heerhugowaard
te koop complete achter kant gsxr 750
inbouwmaat van de brug is 23 cm
hij is helemaal compleet met velg ,remerij,schokbreker etc
full
 
Bas , ik heb al twee achterwielen liggen , waaronder één HAGELNIEUWE achtervelg

die heb je wel gezien , achterwiel mag dus naar BBIL ,

heb laatst nog een set velgen van Patrick gekocht , enkel om het voorwiel , een los achterwiel krijg je nog wel , maar een voorwiel , dat wordt al moeilijker

maar het was de bedoeling om het in een tanktas op te halen , hhmm dat lukt dus niet meer
 
oke henk ik wacht BBIL wel even af of hij ook de brug wil hebben je hoort het nog van me
mvg bas
 
Laatst bewerkt:
Welke maat band past / moet op dat wiel ?Ik heb zelf vroeger ook zo'n ding gehad en dacht max 160 breed maar weet het niet meer !Scherpe prijs trouwens voor het hele spul!
 
Heb je de bevestigingsbout van de brug in het frame er ook bij en de bouten van het linksysteem ?Word het erg interessant voor me !Ik heb hier al 2 jaar een achterbrug met wiel/remmerij van een cb 1000 liggen maar word te lastig pas maken!Dus als je me een prijsje kan mailen over de mail dan word het wel wat !! ;)
velg is een 5,5 j dus 180 past makelijk *D
 
Heb je de bevestigingsbout van de brug in het frame er ook bij en de bouten van het linksysteem ?Word het erg interessant voor me !Ik heb hier al 2 jaar een achterbrug met wiel/remmerij van een cb 1000 liggen maar word te lastig pas maken!Dus als je me een prijsje kan mailen over de mail dan word het wel wat !! ;)
mail terug
 
Bas , ik heb al twee achterwielen liggen , waaronder één HAGELNIEUWE achtervelg

die heb je wel gezien , achterwiel mag dus naar BBIL ,

heb laatst nog een set velgen van Patrick gekocht , enkel om het voorwiel , een los achterwiel krijg je nog wel , maar een voorwiel , dat wordt al moeilijker

maar het was de bedoeling om het in een tanktas op te halen , hhmm dat lukt dus niet meer


He Henk....had dan gezegd dat je alleen het voorwiel nodig had, had voor het achterwiel toen ook al iemand. Toch maar aan jou verkocht omdat je de hele set wilde _O-
 
He Henk....had dan gezegd dat je alleen het voorwiel nodig had, had voor het achterwiel toen ook al iemand. Toch maar aan jou verkocht omdat je de hele set wilde _O-

dat wiel is geen enkel probleem hoor , krijgt vast nog wel een keer een bestemming .
als je er één nodig bent , zijn ze er niet of te duur
 
Heb je de velg nog steeds in de aanbieding????

Zo ja weet jij of iemand of dit zonder enige aanpassing in mijn gsxr 750 van 1987 past of met wat voor aanpassingen.

En kan mijn orginele schijf en tandwiel ook op dit wiel???

Groetjes Richard
 
te koop complete achter kant gsxr 750
inbouwmaat van de brug is 23 cm
hij is helemaal compleet met velg ,remerij,schokbreker etc[afbeelding]


Hoi ben voor mijn gsxr 750 uit 87 nog op zoek naar een schokbreker als die van jou onder mijn motor past wil ik best een bod doen van 50 euro. hoop vlug wat van je te horen wil graag weer eens lekker rijden
 
Terug
Bovenaan Onderaan