Te koop: complete GSX 1400 voor onderdelen of als ratbikeprojectn ivm emigratie.UPDATE:Zit in lockdown Spanje geen bezichtiging in 2 weken!

Pars-san

MF'er
21 aug 2008
73
3
Amsterdam
Hierbij bied ik mijn complete GSX 1400 voor onderdelen of als basis voor een ratbike project aan. Onderdelen zijn niet los te koop! De motor is rijdend weggezet maar heeft 3 jaar stilgestaan, laatste keer dat ik het probeerde te starten startte het niet. Heeft een Hell cooler, Beowulf uitlaten, blauwe LSL stuur, en versterkte rem en koppelleidingen, zadel was opnieuw gestoffeerd. 1 jaar voordat het weggezet werd zijn er nieuwe remschijven voor en achter, banden en nieuwe dynamo op gezet. Chromen onderdelen zoals de voorvork en uitlaatverdeelstuk van 4 naar 2 en koplamp hebben roestaanslag, tank heeft een deukje en de plastic kappen voor en staartkap hebben schuifschade. Moet weg ivm emigratie naar Spanje! Motor staat in Amsterdam en kan alleen met een aanhanger opgehaald worden omdat ik hem niet meer laat repareren ivm emigratie. Vraagprijs: 1000 euro, maar er valt over te onderhandelen!

20190808_180731.jpg
20190808_180744.jpg
20190808_180806.jpg
20190808_180824.jpg
20190808_180811.jpg
 
 
Wat een liefhebbers fiets, bizar nog nooit gezien een gsx1400 in deze staat. Normaal niet voor onder de 4000 euro te vinden.
 
Heb er jaren plezier aan gehad, maar toch met pijn in mijn hart besloten om voor mn montesa trialbike te gaan, de gsx 1400 mag naar een andere liefhebber die haar goed kan gebruiken!
 
UPDATE: zit zelf op dit moment in Spanje waar er een Lockdown van kracht is voor de komende 2 weken ivm het Coronavirus, heel catalunya is iig op slot waardoor ik niet terug kan, het is nog onduidelijk wanneer ik in nederland kan zijn voor een eventuele overdracht! Deze zal pas in april plaatsvinden.
 
Wat een liefhebbers fiets, bizar nog nooit gezien een gsx1400 in deze staat. Normaal niet voor onder de 4000 euro te vinden.
Ik weet, maar meenemen is ook geen optie omdat ik heb gekozen voor mijn Montesa trialbike, de gsx1400 is niet gemaakt om op boerenland te kachelen.
 
Nee nog niet, anders zou ik er verkocht bijzetten, biedingen blijven open tot bezichtiging, al vaker meegemaakt dat een bieder nix meer van zich laat horen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan