te koop damen leathers sv 650

w.ortell

MF'er
12 sep 2007
140
0
ochten
hallo toekomstige cupper te koop wegens overstap onk suzuki sv 650 cup racer bj 2004 met reserve kuip zitje voorspatbord en onderkuipje. ook voor en achterbok. banden nieuw worden slechts 1 wedstrijd gebruikt a.s. zaterdag de 15e daarna te koop. ik ben er nooit mee gevallen.prijs 4000 euro. snelste rondetijd assen 1.57.2 kijk op racesport.nl onder knmv cup. groetjes william hommersom. nr 43.
 
je moet iets doen om aandacht te trekken niet dan. het is wel de kampioensfiets 8 wedstrijden gewonnen snelste tijd 1.57.2 op assen niet slecht voor 71.5 pk toch.maar het blijft gewoon 4000 euries.
 
Misschien helpt het als je hier wat foto's post en wat meer info over de motor........

Tevens kickje want het is echt een gave fiets!!!!!! :} :} :}
 
als je op racesport.nl kijkt zie je meer fotos, onder knmv cup. meer info? ook op marktplaats staat een foto.
 
als ik genoeg sponsers vind onk superstock 600. a.s. zondag tijdens de race of the champions in assen mag ik een wildcart voor het wk superbike 6/7 oct. in magnicours in ontvangst nemen van barry veneman. niet voor de superbikes natuurlijk maar wel voor de gsxr 750 cup. rtl7 zend het uit als het goed is.
 
als ik genoeg sponsers vind onk superstock 600. a.s. zondag tijdens de race of the champions in assen mag ik een wildcart voor het wk superbike 6/7 oct. in magnicours in ontvangst nemen van barry veneman. niet voor de superbikes natuurlijk maar wel voor de gsxr 750 cup. rtl7 zend het uit als het goed is.
Ok, veel succes in Magny Cours.
 
Hey William, weet jij toevallig of Roy zich heb weten te kwalificeren voor de SS600?
Tevens schopje voor deze kampioensfiets.

Groeten Ron
 
weet ik niet ron. ben morgen in assen wildcart voor magnicour officieel in ontvangst nemen .ik geloof dat rtl 7 het uitzend. groet.william. sv mag slotje op is verkocht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan