Te koop damesmotorpak IXS

margreet

MF veteraan
27 apr 2003
4.161
0
Te koop goed onderhouden dames motorpak wegens aanschaf nieuw pak bijpassend bij de motor het is een maatje 38 ongeveer ik ben zelf 1.69 lang gaat weg voor aannemelijk bod passen mag altijd de kleur is zwart en in de jas zit iets grijs
 
Laatst bewerkt:
hier de foto,s
full
 
kickerdekick nog steeds te koop dus doe een reeel bod en u heeft een fijn pakkie voor een kleine prijs
 
Hallo, mijn vriendin zou dit pak willen kopen. Wat is de vraagprijs ongeveer?
 
Hallo..

Ik heb eventueel wel interesse in het pak..
De lengte komt wel overheen met waar ik naar zoek.
Zou ik misschien het gewicht mogen weten van de persoon die het gedragen heeft om een betere indicatie te krijgen van de maat.

Groet,

Wilbert
 
voor 125 euro zou ik graag een afspraak willen plannen om het pak op te komen halen :)
 
of in ieder geval te passen ( mijn vriendin ) , maar van de week in wat motorzaken wezen kijken voor dr.. en ze heeft bij alle pakken maatje 38 dus dat moet geen probleem vormen
 
of in ieder geval te passen ( mijn vriendin ) , maar van de week in wat motorzaken wezen kijken voor dr.. en ze heeft bij alle pakken maatje 38 dus dat moet geen probleem vormen
Hoi
Zeg maar wanneer je wil komen passen mag altijd..
Groetjes Margreet
 
Hallo..

Ik heb eventueel wel interesse in het pak..
De lengte komt wel overheen met waar ik naar zoek.
Zou ik misschien het gewicht mogen weten van de persoon die het gedragen heeft om een betere indicatie te krijgen van de maat.

Groet,

Wilbert
Hallo Wilbert rond de 60 kilo dus weet niet of het overheen komt..
 
hmm, Woensdag middag zou mij goed uitkomen. Ik weet niet of dit schikt? Het is 2.5 uur rijden haha mocht ze het pak passen kan ze het meteen aan op de terugweg :) Je kan me ook emailen op r.schaareman @ gmail.com is handiger
 
hmm, Woensdag middag zou mij goed uitkomen. Ik weet niet of dit schikt? Het is 2.5 uur rijden haha mocht ze het pak passen kan ze het meteen aan op de terugweg :) Je kan me ook emailen op r.schaareman @ gmail.com is handiger

Ik stuur je vandaag ff een PB Oke
 
Hoi Margreet,

Heb inderdaad niks ontvangen op mijn gmail. Maar bij nader inzien kijk ik nog even verder voor een pak in de buurt. Het is 2.5 uur rijden heen en 2.5 uur terug.. dat is best ver. Wel jammer want het pak ziet er goed uit! Alleen zonde als ze het net niet past bijvoorbeeld..
Succes met de verkoop nog!
 
Hoi Margreet,

Heb inderdaad niks ontvangen op mijn gmail. Maar bij nader inzien kijk ik nog even verder voor een pak in de buurt. Het is 2.5 uur rijden heen en 2.5 uur terug.. dat is best ver. Wel jammer want het pak ziet er goed uit! Alleen zonde als ze het net niet past bijvoorbeeld..
Succes met de verkoop nog!
Jammer wil hem eventueel ook wel opsturen
 
Terug
Bovenaan Onderaan