Te koop : Derbi GP1 250 motorscooter

BolleBoos

MF'er
18 sep 2006
42
0
Tilburg
Aangeboden :

Derbi GP1 250 motorscooter

Deze scooter is geweldig om je in de stad en op B wegen te vervoeren. Hij trekt supersnel op, binnen een honderd meter zit je aan de 80, automatische versnelling en zeer stil. Hij remt als een kanon en stuurt ook top. Zijn top snelheid is 110 echte kilometers bij windstil (124 op de teller). Het is absoluut geen snelweg ridder, maar in de stad is niks sneller dan een motorscooter. Deze scooter is een van de weinige in Nederland, dus hij is hier vrij uniek.

De reden van verkoop is dat ik hem niet meer als woon/werk verkeer gebruik, eerst reed ik er 30 km per dag mee, maar nu ben ik verhuist naar een ander kantoor van ons en dat is met de fiets net zo snel als met de scooter.

De scooter heeft iets meer dan 3000 kilometer gelopen en is verder standaard op de multivar 2000 na ( +/- € 120,- , een deel van de automatische koppeling om iets hoger in toeren te rijden en vlotter op te trekken, zit er nu 6 weken op). Er ligt een nieuwe koppeling ( +/- € 120,-) klaar voor montage, die is lang geleden besteld en sinds kort binnen. Op de voor en de zijkant bij het knipperlicht zit een krasje en het knipperlicht is kapot gestoten, heb wel een nieuwe klaar liggen om er op te zetten.

Met deze extra onderdelen vraag ik voor de scooter € 3700,-. Hij is van augustus 2006 en ik ben de eerste eigenaar.

Op deze site vind je meer info over de GP1 250.

Deze foto's zijn van de site www.derbi.nl , ik heb zelf geen foto's van mijn scooter, maar hij ziet er exact hetzelfde uit.

17GP1-06.jpg


19GP1-06.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ha BolleBoos,

Volgens mij ben ik nu de eigenaar van jouw Derbi! Stond te koop in Veen.

Pjotr
 
Nee, inderdaad ik heb minder betaald......ik weet natuurlijk niet helemaal zeker dat het dezelfde is.
 
ik weet het wel zeker, je was mij net even voor.
ik stuur je even een mailtje.

Grtz Ed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan