Te koop: Diverse kleding

RvE

MF'er
11 jul 2003
109
0
harderwijk
Beste forummers,

Ben hier al een tijdje niet meer actief en dat komt eigenlijk omdat ik ook helemaal niet meer actief ben op de motor. Een dochter en een andere hobby (fietsen) vragen teveel van mijn tijd en daarom heb ik besloten de motor de deur uit te doen. De motor staat al te koop in het andere deel, hierbij dus de kleding die de deur uit mag.

Verkoopprijzen vind ik erg lastig te bapelen, we willen graag van alle spullen af dus elke serieuze bieding is welkom.

Voor info kan je bellen met 06-18090493 of mailen naar eschrobin (at) gmail (punt) com

Dit heb ik in de aanbieding:

Dames motorlaarsjes, maat 38 €20
img_1861.jpg


Buse motorlaarzen, maat 41 €10
img_1862.jpg


Motorpak Revit, engineered skin, ideaal voor echt warme dagen. Met regenvoering. €50 Broek maat M, jas maat L. Kan aan elkaar geritst.
img_1877.jpg


Leren motorboek, maat 54. €25
img_1886.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik vind dat je als verkoper toch wel wat prijzen erbij mag zetten. Ook al vind je dat moeilijk.

Ik heb interesse in oa de crossbril, de crosshelm, en mogelijk nog wat onderdelen.
 
Maat s staat in de tekst. sorry, je bedoelt de crosshelm.

De vanucci handschoenen en onderhandschoenen zijn door mij net gekocht.
 
Laatst bewerkt:
Schoon je startpost eens helemaal op. Wat verkocht is, is toch niet interessant meer?
Het wordt wat onoverzichteloos.
 
Er staat toch duidelijk bij wat verkocht is? Items waar nog een foto bij staat zijn nog steeds te koop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan