Te koop DR800S BIG

Status
Niet open voor verdere reacties.

dolfijneflipper

MF veteraan
Donateur
19 dec 2004
36.958
604
Beusichem
Voor de handige Harry.
Motorisch goed, rijdend weggezet maar wil niet meer starten.
Bouwjaar 1990
Doe maar een bod als je interesse hebt.
 

Bijlagen

  • 20200727_181441.jpg
    20200727_181441.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 43
  • 20200727_181427.jpg
    20200727_181427.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 46
  • 20200727_181509.jpg
    20200727_181509.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 50
Oei, deze mooie fiets kan wel wat liefde gebruiken.

Staat die in Beusichem?

Groeten Paul
 
Hoi, ik zoek wat voor de 500 euro Challenge, en dit past wel in wat ik zoek. Dus bij dezen €150,- geboden, als ik de staat kan beoordelen, ben ik ook bereid om meer te betalen. Ik zal wel moeten zorgen dat ik in totaal onder de €650 blijf, inclusief benodigde onderdelen/onderhoudsmiddelen.
Zou toch een te gekke fiets zijn als je die voor de 500 euro challenge voor elkaar kan krijgen. Beetje afhankelijk hoeveel werk eraan zit natuurlijk.
 
ahh, dit lijkt me een geweldige fiets voor de Challenge inderdaad. Hopelijk zien we hem terug in een topic waar we de build kunnen volgen.

Als ik de ruimte had gehad thuis, had ik hem ook willen hebben, om er dan een projectfiets van te maken.
 
Zijn geweldige motorfietsen.
Volgende Tips zijn dwingend. Je moet het dus doen

Tip1: alleen uitzetten met de kleplichter.
Tip2: vervang direct het veertje van de NAKS ( te koop bij Startseite - Dr. Big Shop zorg voor een begeleider als je dit doet anders ga je alles kopen wat Hessler heeft een ga je ver boven je budget uit.
Tip3: om die naks te stellen heb je een speciale schroevendraaier nodig. Die kun je van mij lenen.
Tip4 om de balansketting te stellen moet het vliegwiel eraf. De trekker kun je van mij lenen.
Tip5 als het blok open gaat moet je de keerring van de krukas vervangen voor nieuw. Als je dit niet doet loopt ie gegarandeerd vast ivm oliegebrek
Tip6: als je de rubbers in het achtertandwielhouder wil vervangen (dit is op zeker nodig boven de 100.000) heb ik een aanbieding voor je. DM me maar even

Gaaf dat er weer een Dr . BIG de weg op gaat !!
 
Zijn geweldige motorfietsen.
Volgende Tips zijn dwingend. Je moet het dus doen

Tip1: alleen uitzetten met de kleplichter.
Tip2: vervang direct het veertje van de NAKS ( te koop bij Startseite - Dr. Big Shop zorg voor een begeleider als je dit doet anders ga je alles kopen wat Hessler heeft een ga je ver boven je budget uit.
Tip3: om die naks te stellen heb je een speciale schroevendraaier nodig. Die kun je van mij lenen.
Tip4 om de balansketting te stellen moet het vliegwiel eraf. De trekker kun je van mij lenen.
Tip5 als het blok open gaat moet je de keerring van de krukas vervangen voor nieuw. Als je dit niet doet loopt ie gegarandeerd vast ivm oliegebrek
Tip6: als je de rubbers in het achtertandwielhouder wil vervangen (dit is op zeker nodig boven de 100.000) heb ik een aanbieding voor je. DM me maar even

Gaaf dat er weer een Dr . BIG de weg op gaat !!
Super bedankt voor het meedenken!
Je DM lijkt uit te staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan