Te Koop Duc Monster 600 Bj 2000

DarkPhoenix

MF'er
27 nov 2003
129
0
Utrecht
Te koop.

Duc Monster 600 Dark bj 2000.

-Km 17000.
-Toerenteller.
-Carbon onderkuip, " zijpanelen, " tellerset, " achterkantje (kort).
-Carbon BOS DEMPERS.
-Kleine spiegels en knippers.
-Al grote 20.000 km beurt gehad. Aantoonbaar.
-Is nu 25 kw maar is makkelijk te verwijderen.
-Perfecte staat.

Alle originele onderdelen zijn aanwezig.

Te koop ivm aankoop VW polo. En aangezien ik 21 jaar ben kan ik het helaas niet beiden bekostigen..... '(

Bijlage: P9090182x.JPG
 
Vraag prijs € 5.750,-

full


reacties graag mailen naar

g_vanoeveren@hotmail.com
 
Ben ik jou een tijd terug niet tegengekomen bij safe veenendaal? en had je toen niet een andere naam?

Heb je gemeeld

groet

edit: hey collega :)
 
Laatst bewerkt:
Ja dat zou heel erg goed kunnen ja. Die 748 senna ?

groet


Yep, :)

Alles goed collega? ;)

Zal eerlijk zijn, heb hier op het forum meerdere leuke motoren gezien voor t vrouwtje, echter de monster krijgt natuurlijk voorrang daar waar nodig! :} Ik zit alleen te wachten op een garage box. Dat is mijn enigste probleem... I'll keep in touch gerrit...
 
Ik weet dat het uiteraard prettiger is dat ze in een garage kan staan. Staat ze hier ook hoor. Maar ik heb er wel een motorzijl bij. Hey maar twee duc's is natuurlijk altijd het beste :} i.p.v. een duc en een jap ofzo. Logisch. Als je een keer wilt komen kijken met je vriendin dan hoor ik het wel.

groeten Gerrit
 
ja mooie bike hè? Als je hem koopt krijg je er een motorzijl, een druppellader + alle originele onderdelen bij.
 
Misschien een onbehoorlijke vraag, maar als het zo'n wereldse bike is, waarom moet hij dan weg?

Edit: ik las over de reden heen, sorry...

Geen onbehoorlijke, doch wel domme vraag...
 
Misschien een onbehoorlijke vraag, maar als het zo'n wereldse bike is, waarom moet hij dan weg?

Edit: ik las over de reden heen, sorry...

Geen onbehoorlijke, doch wel domme vraag...


Mooi fietsie voor jouw Vis? Ik heb ook ooit een 600 CC Duc gehad. Prachtig speelgoed voor in de zomer.
 
Mooi fietsie voor jouw Vis? Ik heb ook ooit een 600 CC Duc gehad. Prachtig speelgoed voor in de zomer.
Da's waar, je hebt verteld over de kosten (banden slijtage etc.). Is dus niets voor mij.

Moet ik eerst een echte baan vinden en dat ga ik zeker NIET doen *D
 
ja mooie bike hè? Als je hem koopt krijg je er een motorzijl, een druppellader + alle originele onderdelen bij.
vraagje he:
ik heb net mijn superlight verkocht,en die reed als die koud was(dat betekent dus zo`n 10km)niet echt fijn,rauw en hakkerig en niet fijn stationair (net als me vorige,een 750ss)is dat ook met die 600 monster zo,ik neem aan van wel,omdat die ook gevoed wordt met carburatuurs,en niet elektronische geregeld wordt.
vertel maar,ik ben benieuwd :)
 
Laatst bewerkt:
Nou ja, tuurlijk moet het blok even warm worden. Tenminste...bij mij is de ervaring dat hij na ongeveer 2 minuten gewoon zonder schokken of afslaan rijdt. Laatst nog gereden en het was 10 graden ofzo, starten en rijden 2 minuten rijden en voor elkaar. Geen probleem hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan