Te koop: Ducati 400 SS 25 kW

Status
Niet open voor verdere reacties.

t$j!k&n!

Rookie
16 jul 2003
22
0
Oude Wetering
TE KOOP:

Ducati 400 SS
25 kW op kenteken
Bouwjaar 1992
33000 km
Banden voor + achter zijn nog goed
Ketting ok
Stalen remleiding voor... (jippie! *O* )
Motorisch goed in orde!!

Verder zat er een breed stuur op toen ik hem kocht, dat zag er ook wel gaaf uit opzich (en reed ook erg lekker!). Dus die zit er uiteraard ook bij!

Vraagprijs: 2000 euro

Leuke motor om mee te beginnen, niet te zwaar, en toch lekker doorrijden! én ducati!!

gaat weg omdat ik op zoek ben naar iets anders (zwaarders!)

Groeten,

Rick (06-13391521)
tsjiken@hotmail.com





 
Laatst bewerkt:
ducjes zijn sowieso lichte fietsen, en dan vooral deze 400 versie!
ideaal voor 25kw dus..
En dat hoef je er ook niet meer op te zetten, want dat zit er al op!
en hij is ook niet extreem geknepen zoals sommige zware fietsen en zal dus wel lekker rijden!
beginnende motorrijders opgelet! :+

schopje van mij
 
Die 400 zijn zeldzaam toch? Leuke fiets, ik heb ooit zo'n 600 gehad, helaas hebben ze die gejat, maar als 25 KW rijder zou ik het wel weten.
 
De staat van de motor erbij zetten zal ook helpen. Afgezien van de kilometerstand.... :? als ik de foto's bekijk dan......
 
33000 km's inderdaad. ik zal het nog even veranderen.

verder is er inderdaad wat kleine schade aan de kappen hier en daar, maarja ik heb die motor om heerlijk mee te :] en niet om er de hele dag naast te zitten kwijlen!

als je een bling-bling-poser-bla-bla motor wil moet je hem niet nemen, koop dan een r1 ofzo! (ook leuk als je 18 of 19 bent ;) )

als je lekker een aantal jaartjes op een 25kW fiets wil rijden net als ik is het zeker een leuk ding om mee te beginnen!

ohh en als je een beetje handig bent werk je die (kleine) beschadigingen zo weg hoor...
 
Laatst bewerkt:
Als het goed is, krijg je binnekort mail van een maat van me, hij wou even komen kijken, maar dat hoor je vanzelf! Mooie bike btw!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan