Te Koop: Ducati 748 R ( 2001 )

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arieoorsmeer

Die hard MF'er
14 mei 2006
500
1
Delft
Even een Repost: oude topic beetje een rotzooi.

Ja, hier gaat die dan. Met pijn in mijn hart maar om een aantal redenen, dacht ik toch maar is om hier te proberen mijn mooie Duc aan te bieden.
Puur om het feit dat ik denk ik een verkeerde keuze heb gemaakt kwa aanschaf van vervoer. ( Jongens dromen je kent ze zelf, een gewoonweg te snelle beslissing )
Ikzelf heb geen auto, terwijl dit gewoon 10 x makkelijker zou zijn vanwege mijn werk.
En beide kost mij teveel.

Het gaat hier om een:

- Ducati 748 R / 2001 ( Óhlins model voor + achter )
- Ziet er schitterend uit!
- Onderhouds geschiedenis ( aanwezig )
- Geblueprint -> 117 PK + uitdraai
- 50 mm Termignoni Compleet Uitlaatsysteem ( Originele aanwezig )
- Open Koppelingsdeksel ( Originele aanwezig )
- En nog wat meerdere kleine specificaties
- Achterbok + Voorbok
- Stofhoes

De Duc heeft zijn laatste Grote onderhoudsbeurt gehad op 27.731 KM de teller staat nu op een kleine 31.100 KM. Het is een prachtige Duc met een geluid :9~ dat wil iedereen horen, de hele dag door.
Hierbij wat fototjes:

dscf0310z.jpg

dscf0308z.jpg

dscf0210bqe.jpg

dscf02122121.jpg

dscf0215w.jpg

afbeelding003o.jpg

20090906kkyh40071.jpg

20090906kkyh40069.jpg


Het gaat om Productienr: 046

De motor MOET niet weg! Luister goed ik ben alleen benieuwd of er enige intresse in is, hij gaat niet weg als ik het er niet mee eens ben dan blijft hij gewoon lekker staan.

Inruil mogelijk: hetzij voor een goedkopere motor... Met bijbetaling vanuit jou kant uiteraard.

Prijs: € 6.350

Mvg,

Harry
 
Laatst bewerkt:
Nou vooruit, geef maar hier.. Kom je hem brengen of moet ik hem komen halen?
 
Beetje jammer dat je nu tegen het einde van het seizoen zit, een Ducatie als pekelfiets vinden de meeste mensen ook niks denk ik. Maar kickje voor deze mooie motor *D
 
5000,00 euro. Die twee extra heb ik nodig omdat het blok over een krappe 9000 kilometer gereviseerd moet worden.
 
Mooi hoor. Hele fijne duc om mee te rijden. Ik heb dezelfde gehad met (ongeveer) dezelfde specs.
Heeft (origineel) nieuw toch bijna 40.000 gulden gekost...

Succes met de verkoop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan