TE KOOP: Ducati Monster S4 van 7-2002

Ronster S4

MF veteraan
13 mei 2003
1.289
0
Born
Zorgzame Duc liefhebber gezocht voor deze Monster S4 van 7-2002 met hoge Sil uitlaten.
22500 km op de teller. 2000 km geleden grote beurt gehad (ook distributieriem vervangen en kleppen gesteld).
Alle originele onderdelen zitten er uiteraard bij.
Gaat met pijn in het Duc hart weg ivm chronisch tijdgebrek en aanschaf van een 2e auto.

Vraagprijs E7.250,-
Evt ruildeal met Alfa Spider / Mazda MX5.

full


1wz2.jpg


3gh0.jpg
 
Laatst bewerkt:
interesse in een ruildeal met een zwarte Golf cabrio van 1996?
het betreft een originele nederlandse auto
 
interesse in een ruildeal met een zwarte Golf cabrio van 1996?
het betreft een originele nederlandse auto
Thanx voor het aanbod :) , maar ik zoek echt een Roadster...

Prachtige motor.. :9~
Dank je....... '( spijt zal zeker komen, ook zal er op termijn weer een nieuwe monster (dit is al mn 3e monster op rij) komen wanneer ik weer wat tijd zal krijgen om haar de nodige aandacht te geven...
 
:^
















verder zeg ik niks over...wat doe je nou, zonde, ga je spijt van krijgen, niet doen, denk er nog een keer over na, enz, enz ;)
Dat waardeer ik oprecht ;)

Nooit gedacht dat ik mn monster eerder zou verkopen dan dat heer Carfixer op een Harley zou rondtuffen... :P

Maar zoals ik al schreef, dit is mn 3e monster op rij, en over een tijdje komt absoluut een 4e.
 
Zorgzame Duc liefhebber gezocht voor deze Monster S4 van 7-2002 met hoge Sil uitlaten.
22500 km op de teller. 2000 km geleden grote beurt gehad (ook distributieriem vervangen en kleppen gesteld).
Alle originele onderdelen zitten er uiteraard bij.
Gaat met pijn in het Duc hart weg ivm chronisch tijdgebrek en aanschaf van een 2e auto.

Vraagprijs E7.500,-
Evt ruildeal met Alfa Spider / Mazda MX5.

ahhh,wat doe je nou? :o ... '(


(Succes met de verkoop Ron.) ;)
 
Dat waardeer ik oprecht ;)

Nooit gedacht dat ik mn monster eerder zou verkopen dan dat heer Carfixer op een Harley zou rondtuffen... :P

Maar zoals ik al schreef, dit is mn 3e monster op rij, en over een tijdje komt absoluut een 4e.
Harley....geen centen meer voor :N , daarbij komt dat ik nog erg blij ben met de Monster.

Hoop dat je een goed baasje voor haar vind, tis een hele mooie O-)

Up *D
 
Harley....geen centen meer voor :N , daarbij komt dat ik nog erg blij ben met de Monster.

Hoop dat je een goed baasje voor haar vind, tis een hele mooie O-)

Up *D
Goh, dat er nog een positieve kant kan zitten aan geen centen hebben!! :+

Ik hoop idd ook dat er zich een lief baasje meldt... liefst heb ik dan ook nog een bezoekregeling ;(

@Henkes: thanx!
 
Jammer voor je, moet er niet aan denken mijn monster verkopen om
een auto te moeten kopen (kun je niet gewoon een goedkoop tweedehandse
auto kopen en het monster houden?) O-) O-)
 
... kun je niet gewoon een goedkoop tweedehandse auto kopen en het monster houden?) O-) O-)
Tja, kan natuurlijk wel, maar dan zal ik evengoed weinig tijd hebben om te rijden...

he ronnie,

is wel een erg vet machientje wat je verkoopt! Loopt dat nou ook nog een beetje?
Tis de leukste fiets waar ik tot nu toe op heb gereden, rijdt echt geweldig het ding!!

@Spidy & duc 750: Thanx!
 
ff over je mogelijke inruil ;)

psst, denk anders ook nog ff aan een MG-F 1.8vvc...
midden-motor, achterwiel aandrijving...

*O*
 
Laatst bewerkt:
Mooie Monster! ik kan je €5000,- bieden.

Kan jij verder achter de 2e auto!

mvgr Veloce 8-)
 
ff over je mogelijke inruil ;)

psst, denk anders ook nog ff aan een MG-F 1.8vvc...
midden-motor, achterwiel aandrijving...

*O*
Heb ik idd al aan gedacht en staat qua disign en rijfun misschien nog wel boven aan de lijst, maar kwalitatief (carrosserie en motorisch) schijnt hij toch wel erg onder te doen voor een MX5...

ff een kick voor deze bekende S4 ;)
Succes Ron
Hee busschauffeur de hele bus moet plassen!! *O*
Thanx, jij suc6 met je zoektocht en tot zaterdag ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan