Te koop: Ducati onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
kom je wel eens in Terneuzen of hoe zullen we dit afspreken?
ben trouwens 20 december in Breskens, cafe the Bounty, da's meer in de buurt, toch?
 
kom je wel eens in Terneuzen of hoe zullen we dit afspreken?
ben trouwens 20 december in Breskens, cafe the Bounty, da's meer in de buurt, toch?


ik werk zelf in sas van gent, dus ben regelmatig in de buurt.
anders mail eventjes, ben van het weekend ook nog wel in de buurt waarschijnlijk.
 
btw. wil ook graag je aluminium olievuldopje! kan er niet van slapen...:)

ik werk bij Ben de Graaff in Terneuzen, als je in de buurt bent.... op vrijdag ben ik meestal wel vrij!

btw. waar werk je in Sas? ik ken wel wat mensen die op de fabrieken werken, regelen we het via-via...
 
btw. wil ook graag je aluminium olievuldopje! kan er niet van slapen...:)

ik werk bij Ben de Graaff in Terneuzen, als je in de buurt bent.... op vrijdag ben ik meestal wel vrij!

btw. waar werk je in Sas? ik ken wel wat mensen die op de fabrieken werken, regelen we het via-via...


oliedopje zal ik er ook bij leggen, thnx *D

maar ik ben ook regelmatig in terneuzen, geef ik het wel even af, werk zelf bij een architectenbureau in sas, ziten aan de oostkade.

maar komt wel goed, heeft toch geen haast zeker?

Grtz tom
 
oeps, dubbele post :)


das wel heel erg oeps, met zoveel tijd ertussen :+


zal het wel beschouwen als een kickje *O*



maare, spulletjes komt wel goed, mocht je in het westen perongeluk komen, dan ben je uiteraard ook van harte welkom, en anders zal ik het in terneuzen wel een keer afgeven :Y
 
Laatst bewerkt:
das wel heel erg oeps, met zoveel tijd ertussen :+


zal het wel beschouwen als een kickje *O*



maare, spulletjes komt wel goed, mocht je in het westen perongeluk komen, dan ben je uiteraard ook van harte welkom, en anders zal ik het in terneuzen wel een keer afgeven :Y

ja nogmaals: 20 december moet ik 's avonds in Breskens zijn.... kom anders kijken, speel ik met mijn bandje: cafe The Bounty.

en anders zie ik het wel verschijnen op mn werk...
 
Ola Mr. Duc,

Heb je voor mij misschien de maten van de busjes die nodig zijn voor de montage van de 5 spaaks wielen?

Ik hoor het wel.

Grtz Zieke
 
ja nogmaals: 20 december moet ik 's avonds in Breskens zijn.... kom anders kijken, speel ik met mijn bandje: cafe The Bounty.

en anders zie ik het wel verschijnen op mn werk...


ja heb ik ook gezien, jullie hebben wel een leuke playlist, dus dat doe ik misschien wel...
 
misschien stomme vraag... maar is die paddockstand ook te koop? ;)


nu nog niet, maar zodra het andere speeltje er staat misschien wel :Y
geloof dat de 848 een andere maat bus heeft, bij de m1100 weet ik het niet.

dus als ik het niet eenvoudig kan maken dat het past gaat deze de deur uit en komt er een nieuwe, mocht je dan nog interesse hebben dan hoor je het wel...

Gr Tom
 
nu nog niet, maar zodra het andere speeltje er staat misschien wel :Y
geloof dat de 848 een andere maat bus heeft, bij de m1100 weet ik het niet.

dus als ik het niet eenvoudig kan maken dat het past gaat deze de deur uit en komt er een nieuwe, mocht je dan nog interesse hebben dan hoor je het wel...

Gr Tom
Enig idee wanneer je meer weet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan