Te Koop Dymag carbon/magnesium wielen zx10r 04/05

hans zx 10

MF veteraan
Donateur
19 jun 2005
8.552
2.394
rotterdam
Deze jongens dus.
€1350,00
En 2x talon tandwielen 520
2xRenthal tandwielen 520 gefreesd door Nico Bakker


full
 
Laatst bewerkt:
alles is pas te maken ;)

edit:

je was me voor :)
 
Laatst bewerkt:
Misschien leuk voor de hobbyisten om te weten en anders ben ik zelf wel nieuwsgierig naar:

Wat voor schijven er op kunnen? En zijn deze 320 of 330 in diameter?

De afstand tussen de schijven buiten buiten? (bijvoorbeeld)

De diameters van de steekassen die er in moeten?

Afstand tussen de vorkpoot uiteinden en die van de achterbrug? (binnenkant uiteraard).

En omdat je zegt dat je die tandwielen af hebt laten frezen... is er wel een beetje makkelijk aan andere tandwielen te komen?
 
Laatst bewerkt:
Misschien leuk voor de hobbyisten om te weten en anders ben ik zelf wel nieuwsgierig naar:

Wat voor schijven er op kunnen? En zijn deze 320 of 330 in diameter?

De afstand tussen de schijven buiten buiten? (bijvoorbeeld)

De diameters van de steekassen die er in moeten?

Afstand tussen de vorkpoot uiteinden en die van de achterbrug? (binnenkant uiteraard).

En omdat je zegt dat je die tandwielen af hebt laten frezen... is er wel een beetje makkelijk aan andere tandwielen te komen?

Heel logisch,kunnen tuurlijk Kawa schijven op.Gewoon standaard zx10r maten.Brembo levert er diverse maten voor.Heb zelf nu de 320 T-drive besteld.
Talon tandwielen(levarancier voor Dymag) kun je gewoon bestellen bij Artowest .Zoals ik gepost heb daar zitten er ook 2 van bij in maat 520 en eentje in maat 525.
 
Laatst bewerkt:
Ze staan ook in het zx10r topic maar nu laatste keer anders hang ik ze wel aan de muur in de huiskamer.
Ik wil er €1000 voor hebben.


full
 
hallo

heb wellicht interesse, maar zoals ik eerder gepost heb rij ik een blade 2008/2010

ken jij niet een adresje waar ik het kan laten aanpassen

ik hoor t wel
 
hallo

heb wellicht interesse, maar zoals ik eerder gepost heb rij ik een blade 2008/2010

ken jij niet een adresje waar ik het kan laten aanpassen

ik hoor t wel

Denk niet dat je aan de wielen zelf moet rommelen.Je kan hooguit de bussen aanpassen in breedte en diameter.Denk niet zo moeilijk.Alleen hoe zit het met je schijven.Als dat niet uitkomt met je klauwen kan je moeilijk je wielen af gaan draaien.Kan wel maar het blijf magnesium.Opvullen kan wel altijd met spacers.
Misschien Nico Bakker even bellen.
 
Denk niet dat je aan de wielen zelf moet rommelen.Je kan hooguit de bussen aanpassen in breedte en diameter.Denk niet zo moeilijk.Alleen hoe zit het met je schijven.Als dat niet uitkomt met je klauwen kan je moeilijk je wielen af gaan draaien.Kan wel maar het blijf magnesium.Opvullen kan wel altijd met spacers.
Misschien Nico Bakker even bellen.

Heb contact gehad met Nico Bakker. Hij gaf helaas negatief advies, moet niet teveel gaan rommelen met magnesium/carbon.

Jammer want ik zag het al helemaal zitten. Moet mezelf daan gaan troosten met een setje PVM's.

s6 met het verkoop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan