Te koop(?) een comm uit een Cardo Bold DUO JBL setje

Status
Niet open voor verdere reacties.

erichuyn

MF'er
14 sep 2012
86
0
Weert
Bij Louis en nog wat andere plekken zijn de Cardo Bold DUO JBL setjes in de aanbieding voor €399.
Ik zoek dus iemand die er ook eentje zoekt.
Dan splitsen we de aankoop, evt verzendkosten naar de ander, en dan hebben we dat comm setje voor ca €200 pp.
Scheelt toch weer €50 op een losse en als we beide de rekening hebben zouden we gewoon garantie moeten hebben op t desbetreffende setje.

Als het iemand uit de buurt Weert/Eindhoven/Roermond is nog beter want dan zitten we dicht bij elkaar en kom ik het wel afgeven.
 
Ik kom zelf uit België maar overweeg er ook een te kopen aangezien mijn midland systeem het begeven heeft...

Nu ben ik er zelf niet zo in thuis, wat is er beter aan deze versie dan de standaard versie?
 
De JBL speakers en een bijpassende audio afstemming.
Men is in ieder geval zeer lovend over de audio kwaliteit.
Denk vooral belangrijk als je ook muziek wil luisteren zoals ik.
 
Ik ga het eens bekijken.
Zelf luister ik quasi geen muziek op de motor dus ik ga even nakijken of er voor mij toegevoegde waarde is tov de gewone uitvoering...
 
Op Louis, waar ik deze wilde bestellen ivm de 400,- duo prijs, hebben ze de gewone geeneens meer.

Enige wat je nog zou kunnen doen is naar de Freecom 4(+) kijken als je content bent met alle functionaliteit maar dan beperkt tot 4 riders.
 
Bij Louis en nog wat andere plekken zijn de Cardo Bold DUO JBL setjes in de aanbieding voor €399.
Ik zoek dus iemand die er ook eentje zoekt.
Dan splitsen we de aankoop, evt verzendkosten naar de ander, en dan hebben we dat comm setje voor ca €200 pp.
Scheelt toch weer €50 op een losse en als we beide de rekening hebben zouden we gewoon garantie moeten hebben op t desbetreffende setje.

Als het iemand uit de buurt Weert/Eindhoven/Roermond is nog beter want dan zitten we dicht bij elkaar en kom ik het wel afgeven.
Bij way-point zijn ze wel wat duurder €449,- maar het scheelt toch wel wat met de normale prijs.
 
Ga het samen met dzow doen. Bedankt iedereen en er valt zeker te besparen met dit set.

Deze mag dicht!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan