Te koop: een paar Berik racehandschoenen in zeer goede staat

Toevallig ooit eens in regio Harderwijk, Lelystad of Amersfoort te vinden.. (family, werk of vrienden) of blijf je voornamelijk rondom Alkmaar hangen? :P Heb wel interesse, maar Alkmaar is een beetje ver!
 
Toevallig ooit eens in regio Harderwijk, Lelystad of Amersfoort te vinden.. (family, werk of vrienden) of blijf je voornamelijk rondom Alkmaar hangen? :P Heb wel interesse, maar Alkmaar is een beetje ver!

Amersfoort daar rij ik nog weleens langs :Y , als ik m'n dochtertje op moet halen in Ede wanneer ze daar gelogeerd heeft bij d'r tante. Denk dat dat volgende maand wel weer gaat plaatsvinden, dus misschien dan even wat afspreken. :)

:W
 
stuur tegen die tijd maar een mailtje naar mijn voor . achternaam @gmail.com, dan spreken we wat af bij de Mac Donalds in Noord (de beruchte MFMM-mac donalds) :p trakteer ik op koffie

Gr. Bjorn

p.s. welke dag is dat? want ik werk op vrijdag(+avond) en zaterdag... :$
 
Laatst bewerkt:
Is goed Bjorn.
Zal ik ze maar even vasthouden dan tot die tijd? (optimistisch ervan uitgaande dat er nog meer mensen interesse zullen tonen in de tussentijd :+ )

:W
 
nee hoor, als jij ze onder tussen aan iemand anders kan verkopen moet je dat vooral doen. als ik ze niet pas zit jij met de gemiste kans!
 
nee hoor, als jij ze onder tussen aan iemand anders kan verkopen moet je dat vooral doen. als ik ze niet pas zit jij met de gemiste kans!

OK, je weet dus niet zeker of je ze past, kijk da's wel ff belangrijk. :Y

Wat voor merk handschoenen heb je nu, en welke maat, dan kan ik denk ik wel een indicatie geven of ze je enigszins zullen passen of niet.
 
OK, je weet dus niet zeker of je ze past, kijk da's wel ff belangrijk. :Y

Wat voor merk handschoenen heb je nu, en welke maat, dan kan ik denk ik wel een indicatie geven of ze je enigszins zullen passen of niet.

Huidig merk is volgens mij Hatsujitu ofzo van de lidl, maat M. Snowboardhandschoenen zijn weer L, omdat m net krap is. Heb voor een jochie van 20 "ruime" klauwen.. klein zijn ze niet te noemen. Je zei dat ze er klein vielen toch?
 
Huidig merk is volgens mij Hatsujitu ofzo van de lidl, maat M. Snowboardhandschoenen zijn weer L, omdat m net krap is. Heb voor een jochie van 20 "ruime" klauwen.. klein zijn ze niet te noemen. Je zei dat ze er klein vielen toch?

Klopt, ze vallen klein, net als Alpinestars. Ik denk dat ze je ofwel perfect zullen passen of misschien net iets te groot zullen zijn. We shall see. :)
 
ik heb deze vorig jaar gekocht
het zijn fijne handschoenen
en niet duur
 
Zit net te denken dat ik via de mail om een uiterste prijs gevraagd ben, maar ff beantwoorden zometeen. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan