Te koop: een paar Berik racehandschoenen in zeer goede staat

sandberg

MF veteraan
29 apr 2005
9.751
193
Alkmaar
Maatje XXL, zo'n keer of 5 gedragen.
Gaan weg i.v.m. aankoop andere Berik handschoenen.

ploatjes:

full
 
Wat een belachelijk grote maat zeg, XXL :+ . Wat heb ik daar nou aan ;) .

Kickje (ja inderdaad, nu al ...) :W

Krengen vallen, net als AS, behoorlijk klein. :Y

Heb via MF eergisteren een ietwat geliktere versie op de kop getikt. *O*

Thanx for the kick! :W
 
Nog niet weg :?

Enne, staat er nog een nummer qua maat in die handschoenen? Bij Lemstra staat er nu alleen maar nummer (heb er net een paar Berik's gepast :9~ ).

Kickje
 
Laatst bewerkt:
Nog niet weg :?

Enne, staat er nog een nummer qua maat in die handschoenen? Bij Lemstra staat er nu alleen maar nummer (heb er net een paar Berik's gepast :9~ ).

Kickje

Weinig animo idd, het zij zo.

Of er een nummer instaat? Nee, alleen X-en, L-en en soms S-en, in mijn geval XXL dus.
Welke Beriks heb je gepast? Misschien bedoel je dat, die handschoenen hebben geen naam, maar een nummer idd.
Het zijn iig die van 120 euro bij Lemstra. :)

Werd trouwens ook wel tijd dat je eens een paar fatsoenlijke handfschoenen ging kopen (hoe heet dat merk ook alweer wat je nu draagt? ).
 
Laatst bewerkt:
Weinig animo idd, het zij zo.

Of er een nummer instaat? Nee, alleen X-en, L-en en soms S-en, in mijn geval XXL dus.
Welke Beriks heb je gepast? Misschien bedoel je dat, die handschoenen hebben geen naam, maar een nummer idd.
Het zijn iig die van 120 euro bij Lemstra. :)

Die heb ik idd gepast en zaten lekker. Vanaf maat 9 pas ik er in en 10 zal nog wat beter zitten. Maar ja, welke maat is dat nou? S, M, L :?


Werd trouwens ook wel tijd dat je eens een paar fatsoenlijke handschoenen ging kopen (hoe heet dat merk ook alweer wat je nu draagt? ).
Merk, geen flauw idee ;) .

Misschien moet ik die van jou gewoon een keer passen. Wie weet passen ze wel.

Kickuh :W
 
gefeliciteerd alvast ;)

ik zal eens kijken of ze ergens te passen zijn,kopen zonder te passen is wel een risico
 
Terug
Bovenaan Onderaan