Te koop: een paar Berik racehandschoenen

sandberg

MF veteraan
29 apr 2005
9.751
193
Alkmaar
Ik heb nog liggen een paar zo goed als nieuwe Berik racehandschoenen, maat XL, type 4926, met titanium slijknokken verwerkt in de carbon protectie (zie foto's).
Ze zijn me nèt ff te klein, dusdanig dat het na een tijdje toch gaat knellen, dus ze gaan weg (heb nieuwe Rev'its gekocht vorige week).
Vraagprijs 75 euro

Paar plaatjes voor de beeldvorming:

full
 
Laatst bewerkt:
Hoe oud zijn ze? en welke maat.

Ff ge-edit net, maatje XL dus. Hoe oud ze zijn weet ik niet, is iig één van de nieuwste modellen van ze. Ze zien er uit alsof ze amper gedragen zijn.
Heb ze gekocht via Marktplaats, had ze toen gepast, waren toen wat aan de krappe kant, maar ik vond ze zo blits dat ik ze toch maar gekocht had, ik dacht dat ze door ze onder water te houden misschien toch wat beter zouden passen mettertijd. Helaas, 't blijft net te klein en te krap.

Nog ff een plaatje:

full

 
XL is mij te groot, draag nu large en dat is net goed.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ze ook en vind het ook echt hele goede handschoenen! Zitten echt heerlijk (als je de goede maat hebt ;) )
 
@ sandberg.

verkocht. Mail maar ff. Staat in mijn profiel.

edit, mijn mail:
127
 
Laatst bewerkt:
Uhhh janmaat...???? :? :o :)

Zit op m'n werk, kan hier niet bij m'n outlook, ik kijk vanavond ff als ik thuis ben. :Y :W

Sorry voor mijn naam :P

Voornaam van mijn opa's. En tjah, achternaam kies je niet he. Maar goed, heb verder niets met Janmaat hoor.

Gelukkig niet
-O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan