Te koop een ST1100 + eml gt2001 zijspan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat voor kinderstoel zit er daar in de bak?
Lijkt een mooi smal stoeltje ?


Is toch een 1,5 zo'n GT2001 ?
 
Laatst bewerkt:
Waarom doe je hem weg?
Klopt de vlucht wel? Hij lijkt op de foto's negatief.

Mooi spul overigens en belachelijk lage kilometerstand, zonde om weg te doen.
 
Ik rijd er te weinig op. Daarom gaat de span weg.
De vlucht staat prima, zijspan rijd neutraal rechtuit bij 110 km/h
 
Laatst bewerkt:
Jij bedoelt toespoor, halflive bedoelt vlucht. Wil je dat stoeltje los verkopen O-)
 
Was ooit idd mijn droom combi, maar de Pan is me net te veel van het goldwing gehalte, wel een super blok waar ik ik van hou, maar de bak is me te gewoontjes. Verder zijn er te veel van dat soort spannen net als de XX en de busa :X
 
Op de groei he ;) Ja ik heb al hele plannen in mijn hoofd voor als die dingen over een aantal jaren betaalbaar worden met belachelijk weinig kilometers op de klok. Ik heb er solo mee gereden in is in een woord een ontembaar monster met een sportieve toer houding. Geweldige fiets zal de TS kunnen beamen. En heeft cardan. Ook wel handig.
 
RX5 naast een VFR1200F is nu mijn droom combi ;)

Solo zuipt een VFR1200f al benzine, als je daar een span aan vast knoopt ....

De Pan heeft 28 liter en in het span zit 16L Goed voor een actie radius van rond de 500 Km. Dat is reuze handig
 
Laatst bewerkt:
Op de groei he ;) Ja ik heb al hele plannen in mijn hoofd voor als die dingen over een aantal jaren betaalbaar worden met belachelijk weinig kilometers op de klok. Ik heb er solo mee gereden in is in een woord een ontembaar monster met een sportieve toer houding. Geweldige fiets zal de TS kunnen beamen. En heeft cardan. Ook wel handig.

De VFR1200f voldoet mij zeer goed. Een super sturend toer/sport fiets. Ook de zit is voor lange mensen zoals ik perfect. De tank had 21 L moeten zijn, dat is een misser van Honda
 
lekker verwarrend JFJ.... niet iedereen weet dat HD lasmoat alleen op dinsdag hoofdletters gebruikt en dan dus JFJ is die lasmoat zijn bier opzuipt....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan