TE KOOP: Evolution (textiel) 4 seizoenen pak

Mobski

MF'er
11 jul 2013
45
0
Nieuw Heeten
Aangeboden wegens overbodig, 1 van mijn 2 textiel motorpakken.
VERKOCHT

Vraagprijs: T.E.A.B.
Merk: Evolution
Type: Onbekend (3 jaar oud)
Soort: Textiel, Jas met regen/wind & thermo voering. Broek van Sympatex (Waterdicht) en thermovoering
Kleur: Jas zwart/fluo. Broek zwart/grijs(?)
Maat: Jas:L. Broek:L
Bijzonderheden: Broek is van sympatex daardoor ademend maar waterdicht(zonder voering!). Jas heeft een regen/wind voering en thermo voering. Voor de zomer flappen welke open kunnen op de borst, en ritsen op de boven en onderarm voor doorwaaien.
Te passen in: Amersfoort

Gekocht tijdens lessen (2012). Na behalen rijbewijs het pak gehaald wat in de mijn andere 'advertentie' te koop staat. Niet mee gevallen tijdens het lessen ;).

full

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Ik ben en 1,83m en 72,5kg.

Het pak past iemand van ongeveer 175-185 en van 70-85kg denk ik ook wel.

Bij mij zit alles namelijk op zijn 'strakst' en er is nog ruime verstel mogelijkheid in de armen, taile, en vooral de broek ;)
 
Ik heb deze broek tijdens lessen altijd over spijkerbroek gedragen en dar gaat/ging goed. Spijker broek in laars, motorbroek over laars heen = waterdicht geheel.
 
Attentie schopje!

Meerdere personen hebben nu in een PB interesse getoond. Het is bij geen van allen tot nu toe gelukt om tot een afspraak voor passen te komen.

Bij getoonde interesse laat ik mijn telefoon nummer achter, gebruik deze ook voor het maken van een afspraak. Zeker als daarvoor op korte termijn een mogelijkheid voor is.

Het is mij nu al 3 keer voorgekomen dat men aangeeft om dezelfde avond langs te willen komen wat ik de dag erop pas lees. Vervolgens hoor ik niks meer van de geintereseerde partij -O-
 
Laatst bewerkt:
Start post aangepast, verkeerde maat broek genoteerd; dit is een L ipv een M

"Mijn" maat is een M (met 1,83/72kg) maar bij gebruik als overbroek (spijkerbroek en dan motorbroek) draag ik een L. Voor de heren welke groter zijn dan 1,83/72kg kan deze broek dus zeker goed passen wanneer deze niet als overbroek gebruikt wordt!
 
Prijs wijzigings schopje! Van vraagprijs naar T.E.A.B.

Informeren naar een richtprijs heeft GEEN NUT! Bied wat je te bieden hebt en je krijgt vanzelf een tegenbod.

Maat L van beide! Kom passen; ik wil er vanaf!
 
Terug
Bovenaan Onderaan