Te koop fireblade 2002 6750,- euro

powerdouwer

MF'er
10 okt 2005
40
0
schagen
Te koop Fireblade 954RR

km stand 36700


Extra's : Leo Vinci SBK demper (zonder db)
Donker getind MRA ruitje
Crash pads
Spyball alarm
Seat cover
Bijgeleverd worden : Kettingslot, schijfremslot en druppellader, onderhoudsboekje en gebruikersmanual(alles wat erbij hoort)

Vraagprijs 6750,- EURO

Bijlage: adv3.jpg
 
kijk ff makkelijker.

full
 
is een mooie motor maar dat kuipruitje vind ik dr toch maar een beetje vreemd uit zien, kan aan mij liggen natuurlijk dat ik er net verkeerd tegenaan kijk
 
Volgens mij NL,ga je niet een beetje te laag ziten
met je prijs '(
Nou vooruit dan maar, speciaal voor jou 7500,- euro _O- , maar ff zonder gekheid, jongens in die vorige advertentie stond ook al dat ik ga emigreren, en dat is al over twee maanden, dus ik heb voor die tijd een bepaald bedrag nodig en heb niet de tijd om voor de hoofdprijs te gaan.
En ja de kleurstelling, heb ook al aangegeven dat ik een schuivertje gehad heb in 2004 bij km stand 24600, vandaar de nieuwere kleurstelling , maar de motor is verder 100% oke en gaat als een kanon, maar een ieder die zo'n ding of een vergelijkbare machine heeft weet dat.
Is gewoon een goede motor die ver onder zn waarde verkocht wordt, ik heb daar niet zo'n probleem mee omdat ik weet waar ik het voor doe. (nieuw hoofdstuk in mn leven) :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan