Te koop 'Fully Loaded' TDM 900 ABS uit 2007

Davidgs500

Rookie
20 jan 2014
23
0
Dordrecht
Zeer complete TDM 900 ABS uit het jaar 2007. De motorfiets is altijd gebruikt voor de langere ritten en vakanties. Geen korte stukjes.
Altijd binnen gestaan. Om deze reden nog in zeer nette staat. Niet in de winter mee gereden.

De motor komt zeer compleet, met een Garmin navigatiesysteem, een koffer set met 3 koffers, valbeugels, zowel de originele als BOS uitlaten ( de laatste zijn momenteel geïnstalleerd, en zorgt voor een donkerder geluid. Geen herrie pijp.), een tanktas met klik systeem. Daarnaast een verhoging op het al verhoogde windscherm.

Daarnaast beschikt de motorfiets over zowel een nieuwe accu, als een nieuwe achterband (Pirelli). De voorband is nog in goede staat.

Merk : Yamaha
Type : TDM 900 ABS
Bouwjaar : 2007
KM stand : ca. 57.000 KM
Toebehoren : Tanktas, Garmin navigatiesysteem, 3 koffers, valbeugels, originele- en BOS uitlaten.
Vraagprijs: 4850 euro


1397182


1397183




1397184



1397185




1397186
 
Je vergeet de optionele middenbouw nog te melden. Maar..hadden de tdm's uit dat jaar niet al een zwart frame en een zwart motorblok?
 
Ik kreeg de mijne vorig jaar voor €3.000,- nog niet kwijt. (Maar ik had geen hele kofferset en stoere dempers).
TDM's lijken het niet meer zo best te doen, terwijl ze volgens mij 2x zo goed zijn en beter rijden dan bijvoorbeeld een Versys.
 
Ook de ABS versie @Rubbere Ronald ?
Komt bij deze zelfs een Garmin navigatie bij, valbeugels, 3 koffers, Boss uitlaten, nieuwe achter band etc. etc.

@ex-motorloos 3000 euro is me helaas te weinig :)

Wel ABS, en een topkoffer, maar verder aardig kaal. En ook wel een paar km meer geloof ik. Ik had geen geduld, ik had toen maar de marechaussee FJR verkocht. Die was wat gewilder, daar had ik voor m'n idee ook een beetje meer marge op.

Inmiddels heb ik over de 90.000 op de TDM staan, zonder grote problemen. die 57.000 van die van jou staat normaal gesproken nog garant voor een heleboel mooie kilometers.

Oh, ex-motorloos, wat maakt die paar honderd euro nou uit joh. Je krijgt er zoveel plezier voor terug, net als met kinderen 😀
 

Vergelijkbare onderwerpen

A
Reacties
2
Weergaven
1K
Anoniempje338
A
Reacties
0
Weergaven
511
Terug
Bovenaan Onderaan