Te koop FZ1 KaNDo ABS van 23-04-2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefanyamaha

MF'er
14 jul 2009
123
0
Wapenveld
Beste Motorrijders, :]

ik bied hier met pijn in mijn hart, een mooie z.g.a.n. FZ1 aan.
deze motor wil ik verkopen omdat ik wil gaan circuit rijden op een R6.

deze motor heeft als motor tunig een carbon akrapovic demper(zoals op foto) met DB-killer en en pipercross luchtfilter waardoor hij onderin nog harder trekt.
verder ziet hij er precies zo uit als op de foto incl crash pads.
ik heb op deze motor ook een kentenplaat houder van RIMOZA met led kenteken verlichting en led knipperlichten achter en voor gezet.
en mijn motor heeft in tegenstelling van de onderstaande foto een mooie motor spoiler in kleur.

dit is een brute motor met 150 pk en bijna 110 nm. :}

deze motor heeft ±5.300 km gelopen.

deze motor is perfect geen schade of zoiets.

dacht aan prijs rond de €9.999 (nieuw prijs was 13500 incl uitlaat enz.)

maar doe een goed bod en hij kan van jou zijn.

full
 
Laatst bewerkt:
JaMa als je wilt miereneuken, jij hebt nogal een telegramstijl van schrijven, terwijl dit vrijwel onnodig is. Ik neem aan dat iedereen snapt dat heer 'stefanyamaha' bedoelt dat er zogenaamde crash pads op de motor zijn gemonteerd, verder wens ik hem veel succes met de verkoop van zijn motor en wens ik hem alle geluk toe met het uitblijven van spellingsnichten.
 
JaMa als je wilt miereneuken, jij hebt nogal een telegramstijl van schrijven, terwijl dit vrijwel onnodig is. Ik neem aan dat iedereen snapt dat heer 'stefanyamaha' bedoelt dat er zogenaamde crash pads op de motor zijn gemonteerd, verder wens ik hem veel succes met de verkoop van zijn motor en wens ik hem alle geluk toe met het uitblijven van spellingsnichten.
Nevermind... heeft de verkoper niets aan...

Kick!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan