Te koop Garrett T2 Turbo

TurboFrans

MF veteraan
1 jun 2004
2.409
0
Leiden
Ik heb hier een zeer goed functionerende T2 die van mijn GSXR 750 Turbo af komt.
Deze turbo is ideaal voor zeg 600cc tot 900cc.
De turbo is goed voor +/- 175 pk

Doe een god bod en hij is voor jou (geen onzinbiedingen, nogmaals een goede turbo)
[imgatt]
 
full
 
Ik ben nog heel nieuw in het turbo-wereldje, maar wil ook graag een prijs van je ontvangen. Ben bezig een kawa 750 turbo op te knappen, en een T2 schijnt hij erg lekker te vinden. Heb alleen geen flauw benul wat zoiets moet kosten, dus vandaar mijn vraag.
 
Ik ben nog heel nieuw in het turbo-wereldje, maar wil ook graag een prijs van je ontvangen. Ben bezig een kawa 750 turbo op te knappen, en een T2 schijnt hij erg lekker te vinden. Heb alleen geen flauw benul wat zoiets moet kosten, dus vandaar mijn vraag.


Aangezien er niet tientallen turbobouwers zijn kan ik net zo goed mijn prijs hier bekend maken.
Nogmaals het gaat hier om een goed functionerende turbo, niet 1 die al 10 jaar ergens op zolder ligt.
Mijn prijs is 150 Euro.

Ik hoor wel.

Groeten Frans
 
Nou, wat mij betreft mag jij hem kopen hoor RaffelGs. Of ZIEKE NINJA natuurlijk.. die was eerst.

Ik was vooral erg benieuwd wat zoiets nou mag kosten. Maar ik heb voorlopig nog genoeg te doen ook en de standaard turbo lijkt nog ok, dus sla vooral je slag :)

Ooit komt er een T2 of een T25 op...
 
Laatst bewerkt:
Jongens geen ruzie!! *D

Ik geloof dat Zieke Ninja wel interesse heeft, maar zo niet mag RaffelGS hem natuurlijk ook hebben.

Laat maar weten jullie.

Groeten Frans
 
Terug
Bovenaan Onderaan