Te koop: Gebruikte 10wd40 motorolie

Le motomiggiej

Die hard MF'er
28 apr 2010
439
0
Hallo,

Wil jij volgende zomer de blitz zijn?
Wil jij volgende zomer hoofden laten draaien?
Wil jij volgende zomer je blok in de soep draaien?

Bij deze biedt ik mijn 6000km lang gebruikte motorolie aan.
De olie heeft in een 929rr gezeten en is onderandere met verschillende snelheden door het blok gejaagd.

Het gaat hier om orginele castrol olie (goude verpakking) 4 liter. LET OP!! GEEN REPLICA!!

De verpakking is nog compleet .
Geen schade alleen de normale gebruikerssporen.

Goed genoeg voor nog jaren rijplezier.

Bon aanwezig, helaas geen garantie..

Bieden vanaf: helft nieuwprijs
 
het is nooit telaat of te vroeg voor goede olie!

Doe je motorblok dealer een plezier en koop!
 
Hallo,
ik ben zeer geïnteresseerd in de door jou aangeboden olie. Ik heb alleen een paar vraagjes:

Is de olie ook geschikt voor motoren buiten Japan? Je zegt nl. dat de olie uit een Honda Fireblade komt, maar ik ben van plan deze olie in een Amerikaanse motor te gebruiken en zoals iedereen weet gaan de Ustated Nites niet goed samen met het land van de Rijst in Zon.

Past de olie in een vuldop met een diameter van 22mm? Mocht de viscositeit hiervoor een probleem opleveren, denk je dan dat ik de olie wat kan verdunnen met lampenolie?

Is de olie wel voorzien van een E-Keur, want ik wil er een paar dagen de Eifel mee in.
Ik heb nl. gehoord dat er daar streng wordt gecontroleerd en dat mensen zelfs de motor ter plekke moesten laten staan.

Heeft de olie circuitervaring? En wat was de snelste tijd dan die de olie gerealiseerd heeft?

Ben je de eerste eigenaar van de olie? En zo nee, hoeveel eigenaren zijn er voor jou geweest?

Waarom doe de je olie van de hand? Heb je nu olie van de zaak? Of hebben er huiselijke wijzigingen plaatsgevonden waardoor de olie nu over blijft?

Ik hoor graag van je,

Met vriendelijke groet,
Iemand anders, die absoluut Realer niet is, ook al lijkt het erop van wel.
 
Laatst bewerkt:
Zo te zien zijn er serieuze genadigde:)

Ik zal bij het begin beginnen en bij het einde nog even doorgaan.

De olie is afkomstig uit amerika. Dus neem ik aan dat de olie ook in afriamamrikaanse motoren past.
Daarvoor zul je ffkes de olieraffinaderij van castrol Japan moeten bellen.

Met een beetje duwen en proppen zal ie in een 24mm afsluitdop passen dus met hoge druk ook in een 22mm dop.

De motorolie zal wel zeer agressief reageren op lampen olie dit omdat mijn olie REES(
race) olie is, dus vermoed ik dat de lampenolie van jouw niet snel genoeg is. Of het zou turbo lampenolie moeten zijn.

Door verschillende aanmaningen van GGN deurwaarders en Zware schulden bij mijn lokale binnenbandlucht dealer ben ik genoodzaakt mijn snelle olie te verkopen.

Wel komt er olie voor terug!
Ik heb namelijk bij de Lidl, vol sentetische plantaardige chemische slaolie gevonden die door de opening van mijn oliepomp past dus vandaar.

Zoals je begrijpt uit mijn verhaal doet het behoorlijk pijn in mijn motorblok dus vandaar dat ik wel de hoofdprijs wil maar niet lang kan wachten i.v.m. met het risico op lege motorbanden door de schulden bij mijn lokale binnenband O2 dealer.
 
ik ben alleen opzoek naar het bezinksel, is dat inclusief?


Ja, dit is mogelijk
je zult dan zelf eventjes de bezinksel moeten komen filteren.
Wat had je ingedachten met bezinksel? Rubber? Metaal? Aantal?

Ik zal een lijstje maken van enkele bezinksels.

Stukjes gieter bezinksel
Stukjes takjes bezinksel
Stukjes Fossielen bezinksel
Stukjes 929RR zuiger bezinksel (echt metaal)
Stukjes Cilinderwand bezinksel (nep metaal uit chjiena)

Tevens is het mogelijk om op aanvraag je eigen bezinksel te creeeren.
Neem mee wat je lief is en dompel het erin. Dit stukje custom made hangt natuurlijk wel een prijskaartje aan.
Inruil BMW HP2 mogelijk. incl werkende cardan/vastgelopen blok.

Bedank voor jullie interesse

BIEDEN MAAR!!! :o
 
Ik heb gewone WD40, wat is dat anders dan jouw 10wd40? Mijn gewone WD40 heb ik in een spuitbus, super handig kan ik je vertellen! Is jouw 10wd40 ook te gebruik vanuit een spuitbus en op welke temperatuur moet het gebracht zijn om door de spuitkop te passen?
 
Ik heb laatst een malossi powerband in mijn motor gemonteerd voor een groter vermogensgebied.

Is deze olie hiervoor geschikt?
 
Helaas past de olie niet in de remmen. Dit omdat de remleidingen te krap zijn.. excusses
 
Helaas past de olie niet in de remmen. Dit omdat de remleidingen te krap zijn.. excusses

En ik merk aan je bericht dat je het uiterste uit mijn oliekan wilt halen.
Maar helaas.. daarvoor heeft de olie teveel niet onderhouds kosten gehad.
 
Ik heb laatst een malossi powerband in mijn motor gemonteerd voor een groter vermogensgebied.

Is deze olie hiervoor geschikt?

Dit is RACE Olie. Zolang het geen ducati is moet ik zeker nog 6000 km ver komen incl snelle motorschade.

De snelste tijd op de Oirsbeekse ring was 140 door de bebouwde kom.
En dan voor een dorp waar alleen maar veldwegen zijn met tractors.
 
ik had de olie uitgestreken maar het was toch tebreed voor op de foto te krijgen..

De olie is voor binnenstebuiten gebruik
 
Kun je wat meer informatie geven over de physieke toestand van de dopes?



















gobert1giffg0.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan