Te Koop : gebruikte Banden . Pirelli supercorsa´

dave hendriksen

Die hard MF'er
5 nov 2003
311
0
tolkamer
TE KOOP PIRELLI SUPERCORSA´S

10 X SUPERCORSA 190 SC 2
3 X SUPERCORSA 120 SC 1

BANDEN ZIJN SLECHTS 10 A 20 RONDEN GEBRUIKT OP ASSEN :9


45 EURO PER STUK !
 
TE KOOP PIRELLI SUPERCORSA´S

10 X SUPERCORSA 190 SC 2
3 X SUPERCORSA 120 SC 1

BANDEN ZIJN SLECHTS 10 A 20 RONDEN GEBRUIKT OP ASSEN :9


45 EURO PER STUK !


Ik twijfel nog want ik heb nog 2x achter + 3x voorband liggen maar zou je me je tel. nummer willen mailen. Dan kan ik je in ieder gevallen snel bellen als ik het toch niet kan laten.
Tolkamer? Dat is toch achter Duiven he?
 
Als de 190 achterbanden van 2004 zijn dan passen ze probleemloos onder een 600 omdat 190 sinds 2004 185 breed is :)

Maakt dus geen flikker meer uit en meer mensen kunnen jouw banden kopen :)
 
Het blijft een rare hobby, maar ik wil iets ook echt weten:
merk | type | breedte/hoogte | velg | echte breedte in mm
Dunlop D207GP 180/55 5,5" 181mm
Pirelli SC2 190/55 6" 186mm
Metzeler RaceTecK1 180/55 5,5" 176mm
Avon AV50SP 180/55 5,5" 189mm
Pirelli DiabloCorsa 180/55 5,5" 177mm

Zoals je ziet is het loopvlak -horizontaal gemeten- van de Avon 180 echt 3 millimeter breder dan de SuperCorsa 190!

Wel veranderen de stuureigenschappen met het vervangen van de 180/55 door een 190/55 behoorlijk (in ieder geval op mijn oudere SC28):
veel moeilijker insturen (en wat onderstuur) door de 'bredere' band / de andere vorm en daarmee het oprichtend effect; ondanks dat de achterkant hoger komt te staan en met de kleinere balhoofdshoek sneller zou moeten gaan sturen ...
 
Het blijft een rare hobby, maar ik wil iets ook echt weten:
merk | type | breedte/hoogte | velg | echte breedte in mm
Dunlop D207GP 180/55 5,5" 181mm
Pirelli SC2 190/55 6" 186mm
Metzeler RaceTecK1 180/55 5,5" 176mm
Avon AV50SP 180/55 5,5" 189mm
Pirelli DiabloCorsa 180/55 5,5" 177mm

Zoals je ziet is het loopvlak -horizontaal gemeten- van de Avon 180 echt 3 millimeter breder dan de SuperCorsa 190!

Wel veranderen de stuureigenschappen met het vervangen van de 180/55 door een 190/55 behoorlijk (in ieder geval op mijn oudere SC28):
veel moeilijker insturen (en wat onderstuur) door de 'bredere' band / de andere vorm en daarmee het oprichtend effect; ondanks dat de achterkant hoger komt te staan en met de kleinere balhoofdshoek sneller zou moeten gaan sturen ...
Je vergist je 1mm met de SC190 ;) Maar het is wat he'!
 
Kèk zo wôhd je als gewone jongen dus in duh zèk genomen!

Je denkt: motôhrèden, lache! Dus je koâpt un duizend. Leis je lateâh in ut instructieboekje dat ut ding niet meiâh als 998 cc heb. Mindeâh als duizend dus, mâh je betaalt eâh wel voâh.

Ga je met 200 oveâh ut Prins Clausplèn, zeggen ze in zo'n tès in duh motôhbladen
dat die telleâh oveâhrdrèft en dat ut in ut echt slechts 176 is. Dat rè ik nôhmaal gesproken oâk in me Côholla. In ze achteâhruìt wel tuh veâhrstaan.

En dan koâp je a raison van meiâh als 250 pieteâhrmannen un achteâhrband voâh ondeâh je duizend, un lekkeâhre breduh 190, zo'n pirelli supeâh côhsa, want dat vinden de wèfies zo stoeâh staan ... en dat blèkt dat ding godveâhrdegodveâh niet mâh als 186 milimeteâhr tuh weze!!!

Je zou ze toch un doâdschop geven! Niet dan?

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan