Te koop gevraagd : Jet helm met bluetooth

XLLK38

Rookie
29 dec 2020
20
14
Ik ben op zoek naar een helm met bluetooth functionaliteit (BMW C400X) maat XL.
Heeft iemand nog een exemplaar voor een leuke prijs liggen? 8-)
 
Huh? Je koopt een nieuwe BMW motor, maar je vergeet een mooie korting op een helm erbij te onderhandelen? Helm zou ik sowieso echt nooit tweedehands kopen, maar eerder een motor van een jaar oud en een nieuwe helm als andersom.
 
Huh? Je koopt een nieuwe BMW motor, maar je vergeet een mooie korting op een helm erbij te onderhandelen? Helm zou ik sowieso echt nooit tweedehands kopen, maar eerder een motor van een jaar oud en een nieuwe helm als andersom.
Ik heb zeker een mooie korting gekregen dus dat is het probleem niet. Een goede helm heb ik al dus dat is het probleem niet. Ik heb alleen geen ervaring met bluetooth op de motor, dus ik dacht als ik een goedkope(re) helm kan proberen om te kijken hoe dit bevalt dan kan ik altijd later een nieuwe helm kopen met deze functionaliteit en die ander voor de passagier oid gebruiken.
 
Als het alleen voor proberen is, kun je dan niet een losse bluetooth kopen in China voor 15 euro en die in je eigen helm plakken?
 
Ik heb zeker een mooie korting gekregen dus dat is het probleem niet. Een goede helm heb ik al dus dat is het probleem niet. Ik heb alleen geen ervaring met bluetooth op de motor, dus ik dacht als ik een goedkope(re) helm kan proberen om te kijken hoe dit bevalt dan kan ik altijd later een nieuwe helm kopen met deze functionaliteit en die ander voor de passagier oid gebruiken

Bluetooth is gewoon goud. En waarschijnlijk zal het setje in een BMW helm een omgekatte Sena, Cardo of ander premiummerk zijn en is dat gewoon prima. Vraag is alleen of je dat geklets aan je kop wil als je aan het motorrijden bent. Ik heb het weer uit de helm gehaald en ik reed niet eens vaak met passagier.

Heb je ook een BMW pak matchend met de motor en dezelfde voor je passagier?