Te koop gevraagd triumph sprint 900

Zuem

Rookie
6 dec 2018
6
1
Ik zoek een triumph sprint 900 voor een project dus ik zoek een die niet zo mooi ie of niet kompleet zoals geen kuip of tank of uitlaat het liefst kompleet rij gedeelte het blok moet wel lopen . Laat maar weten wat je hebt
 
Ik zoek een triumph sprint 900 voor een project dus ik zoek een die niet zo mooi ie of niet kompleet zoals geen kuip of tank of uitlaat het liefst kompleet rij gedeelte het blok moet wel lopen . Laat maar weten wat je hebt
Ik heb er één, maar hij is nog best wel netjes... sorry.
Iets meer dan 70.000 km gelopen uit 1997. Koffers en handvatverwarming zijn de optie. Hij heeft verse olie en een andere thermostaat gekregen.

Groetjes
Giel
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2019-05-22 at 09.08.31.jpeg
    WhatsApp Image 2019-05-22 at 09.08.31.jpeg
    253,6 KB · Weergaven: 10
Ik heb er één, maar hij is nog best wel netjes... sorry.
Iets meer dan 70.000 km gelopen uit 1997. Koffers en handvatverwarming zijn de optie. Hij heeft verse olie en een andere thermostaat gekregen.

Groetjes
Giel
Die is veel te mooi om te slopen. Volgens mij is het ook beter om een Trident als uitgangspunt te gebruiken.
 
Ik heb er één, maar hij is nog best wel netjes... sorry.
Iets meer dan 70.000 km gelopen uit 1997. Koffers en handvatverwarming zijn de optie. Hij heeft verse olie en een andere thermostaat gekregen.

Groetjes
Giel
Heb je voor mij wat foto's van de bevestiging van de koffers bij het stoepje links en rechts? Ik heb eenzelfde sprint en kofferset en wil dit ook op deze manier monteren. Hoef op deze manier niet nog eens het wiel uit te vinden
 
Die is veel te mooi om te slopen. Volgens mij is het ook beter om een Trident als uitgangspunt te gebruiken.
Ben ook niet echt van plan om hem te slopen...
Ik heb nu een Aprilia RSV Mille en een Triumph Sprint. Ik wil uiteindelijk de RSV en Sprint verkopen en een
 
Heb je voor mij wat foto's van de bevestiging van de koffers bij het stoepje links en rechts? Ik heb eenzelfde sprint en kofferset en wil dit ook op deze manier monteren. Hoef op deze manier niet nog eens het wiel uit te vinden
Kan ik van de week wel even maken.
Ik heb beugels van een Trophy wat aangepast en daardoor ook andere knipperlichten gemonteerd.
 
1397170
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2019-05-29 at 13.39.53.jpeg
    WhatsApp Image 2019-05-29 at 13.39.53.jpeg
    199,1 KB · Weergaven: 2
  • WhatsApp Image 2019-05-29 at 13.39.53 (1).jpeg
    WhatsApp Image 2019-05-29 at 13.39.53 (1).jpeg
    147,2 KB · Weergaven: 3
Daar kan ik wel iets mee, dank je. Wat vraag je trouwens voor deze motor?
 
Terug
Bovenaan Onderaan