Te koop: GS500F 2005 (25kW)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Drzaadberg

MF veteraan
31 jul 2004
4.477
0
Eindhoven (Noord Brabant)
Een Suzuki GS500F uit 2005 met 10500 op de teller

heb er 200 km's geleden een nieuwe band op gelegt en vorige maand een grote beurt gehad en nieuwe remblokjes

tevens is het een 25kw motor zowel op kenteken als motorisch

doe de motor weg ivm aanschaf van een nieuwe in 2007 dit doordat men 25kw periode erop zit

groetjes silvan

vraagprijs ongeveer 4200 euro
full
 
Laatst bewerkt:
Misschien slim om een moderator te vragen je topictitel aan te passen, zodat er ook '25kw' bij staat.. trekt extra veel bekijks bij de beginnende jonge motorrijders !
 
Kan je niet beter doorrijden en 'm inruilen als je een nieuwe gaat kopen ?
Er zal vast wel interesse zijn, maar de meeste jonge motorrijders hebben niet zoveel geld en dan kopen ze waarschijnlijk liever een oude GS500e voor 1000-1500 eurootjes. Ik denk dat je er nog heel wat voor terug kan krijgen als je 'm inruilt op een nieuwe motor zodra je zwaar mag rijden !
 
hoe hoog is de zithoogte eigelijk? want niet iedereen is even groot en heeft even langen benen, het is wel vaak belangrijk dat je er ook gewoon op past..
 
hoe hoog is de zithoogte eigelijk? want niet iedereen is even groot en heeft even langen benen, het is wel vaak belangrijk dat je er ook gewoon op past..

dat is een goeie vraag ik denk als je even op internet zoekt dat je het zo zult vinden want meestal staat het op de officiele verkoop sites en anders mag je ook komen passen hoor

groetjes silvan
 
hoe hoog is de zithoogte eigelijk? want niet iedereen is even groot en heeft even langen benen, het is wel vaak belangrijk dat je er ook gewoon op past..
De zithoogte zegt vaak vrij weinig ivm het zadel

iig, de zithoogte weet ik niet maar een gs500 is vrij laag, rijden ook redelijk wat kleine vrouwtjes op rond
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan