Te koop: GSX-R 1000 K6 inruil DL1000 bespreekbaar

Gertie

MF veteraan
30 apr 2003
3.670
0
Zwolle (Overijssel)
Te koop:

Suzuki GSX-R 1000 K6 ( geen overjarige !! ) met 16.000 km op de teller. Banden : Michelin Pilot Power 2CT in prima staat Bij 12.000 km onderhoudsbeurt gehad met nieuwe bougies, luchtfilter, remvloeistof en olie+filter
Diverse accessoires:
Carbon uitlaatsteun
Goodridge remleidingen voor en achter
Carbon voor- en achterspabord (origineel Suzuki)
Rizoma voorvorkverstellers
Rizoma versnellingsbakas steun
RG crashpads op het frame en stuuruiteinden
Kleine kentekenplaathouder

Ale originele delen zijn er bij. Motor verkeert in prima staat. Er zit geen rimstriping op, dat lijkt zo omdat de zon erop schijnt.............

De vraagprijs is € 9.250.--, eventueel wil ik er een V-Strom 1000 op inruilen vanaf bouwjaar 2004 (nieuwe model dus) en met minder dan 20.000 km. Ook wil ik er wel een kant en klare circuitfiets op inruilen. Alleen als het een GSXR 750 of 1000 betreft in goede staat.


GSX-R1000gereedmetorigineleuitla-6.jpg



GSX-R1000gereedmetorigineleuitla-3.jpg


GSX-R1000gereedmetorigineleuitla-5.jpg


GSX-R1000004.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat is in eerste instantie niet de bedoeling. Ik laat de koper de keus, mocht deze er geen belang bij hebben, dan wil ik het wel los verkopen................

Gertie
 
Kun je 'm niet inruilen bij TT-motoren in Zwolle? Daar werkt ook een Gertie (toeval?)

dat is niet toevallig ;)

maar kickje voor deze super vette GIXXER!

wel heel jammer dat je hem weg doet, Gertie... het word (helaas?) tijd voor een "oude mannen brommer" ;)

een V-strom rijd ook erg leuk... alleen zal je het vermogen wel héél erg missen!
 
dat is niet toevallig ;)

maar kickje voor deze super vette GIXXER!

wel heel jammer dat je hem weg doet, Gertie... het word (helaas?) tijd voor een "oude mannen brommer" ;)

een V-strom rijd ook erg leuk... alleen zal je het vermogen wel héél erg missen!
Whehe, kan die niet wat regelen met z'n baas?
 
We hebben geen DL1000 staan, maar ik doe de mijne alleen weg om er een racer voor in de plaats te nemen en een V-Strom erbij voor bv. de vakanties enzo. Een racer zo erbij kan ik financieel niet trekken. Als ik de GSX-R voor een normale prijs kan verkopen dan kan ik een racer en een V-Strom ervoor in de plaats halen. Op deze manier blijven de kosten enigszins binnen de perken.


Gertie
 
Kickzors voor deze TE gave bike! Als ik het geld had zou ik het wel weten Gert!

Jij op een oude lullen motor....Kan me niet voorstellen hoe dat eruit gaat zien. :P
 
MODERATOR,
hier kan een slotje op. Het besluit is de motor niet te verkopen...............


Iedereen bedankt voor de reakties en de hulp. Ik zie jullie graag allemaal weer terug op de motor, waar en wanneer maakt niet uit.

Gertie
 
Terug
Bovenaan Onderaan