Te koop: Gsx-r 750 K3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nitrogen

MF veteraan
24 jun 2008
10.103
40
Emst
GSX-R 750 K3 te koop.

Omdat ik nu al een poosje een gsx-r1000 heb staan is het tijd voor de trouwe 750 om een nieuwe eigenaar te vinden. Ik rij er lage 1:58ers mee op Assen, maar er zijn er genoeg te vinden die hier aanzienlijk harder mee kunnen gaan. Het is een heerlijke stuurfiets en betrouwbare bike. Heeft me nog NOOIT in de steek gelaten, altijd goed onderhouden. Om de 3 a 4 dagen nieuw olie en filter.

Hier wat informatie:

Remklauwen geheel gereviseerd in 2012, nieuwe stof/keerringen
Binnenveren voor van öhlins.
Voorvork in 2012 gereviseerd bij Ten Kate (papieren aanwezig)
Stalen remleidingen
Quick release tankdop
LSL clip-ons
Gear-indicator
Verhoogde kuilruit
Stompgrip

Inclusief set regenwielen
Paddock stand voor en achter


Vraagprijs €2200,-

stefan apeding wiessenberg.net (ik heb helaas teveel pb-tjes gemist laatste tijd :X )

unnamed_zpsscy4cjvr.jpg

unnamed%202_zps4zyaohos.jpg

unnamed%201_zpsbohqlke5.jpg

12036975_10153614516029417_255113049538089086_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Offtopic en soort van kickje; Weet je toevallig wat voor kuipruit dat is en waar ik hem kan bestellen? Ben er naar opzoek voor mijn K3..

Succes met de verkoop!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb belangstelling in de GSX-R 750.Ik zit momenteel nog in het buitenland, maar kom 1e week augustus weer terug.
Zodra ik terug ben neem ik contact met je op.

vrgr,
Chris Kunst
 
Offtopic en soort van kickje; Weet je toevallig wat voor kuipruit dat is en waar ik hem kan bestellen? Ben er naar opzoek voor mijn K3..

Succes met de verkoop!

Helaas, die zat er al op en heb echt geen idee van welk merk die is.
 
Ik heb belangstelling in de GSX-R 750.Ik zit momenteel nog in het buitenland, maar kom 1e week augustus weer terug.
Zodra ik terug ben neem ik contact met je op.

vrgr,
Chris Kunst


Prima, ik hoor het wel. Bij voorkeur per mail. Ik kijk niet regelmatig genoeg op MF kennelijk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan