Te koop GSX1100F onderdelen

Klokje is niet echt nodig, rij niet op tijd ;-)
Zadel en achterlicht wil ik eventueel wel van je overnemen,
wat had je daarvoor willen hebben?
Onderdelen komen op een 1100F uit '91

Groetjens,

Peet

ps heb je misschien ook nog een linker voetsteunplaat (schakelbracket) liggen?
 
Hoi
ik heb interesse in zo een cockpit met teller
wat vraag je ervoor?
mail me maar
geco@zeelandnet.nl
 
beste mrhawkeye,

ik zoek een slotensetje voor een GSX1100F

contactslot, tankdop en buddyslot, alles met een dezelfde sleutel svp

hoop dat je wat hebt
 
beste mrhawkeye,

ik zoek een slotensetje voor een GSX1100F

contactslot, tankdop en buddyslot, alles met een dezelfde sleutel svp

hoop dat je wat hebt

ben ziek maar je had al wat geregeld zag ik
 
Hallo MrHawkeye, ben vandaag voor het eerst op dit forum en zie dit topic staan.
Heb je nog wat over? Ik heb een 1100F Katana uit 89 en ik zoek nog een motor voor de electr.ruitbediening. De vorige eigenaar heeft die er nl. uitgehaald...
Alvast bedankt.

mvg,
Teo
 
Zal ff kijken. Moet volgens mij nog wel een motor hebben liggen.

Maar zit een beetje krap in de tijd en mijn garage is in een andere stad maar je hoort van me dit weekend.
 
Hi. Mr. Hawkeye,Ik ben op zoek naar remklauwen voor(R&Links) met slangen etc...zeg maar koplete voorrem sysyteem, heb ik een gsx1100f van 91, voor rem is slecht :-( ook als je een rechter achterknipper heeft....heb je ook remschijven als ze goed zijn wil ik ze ook hebben(voorkant)...

ik hoor het wel.
 
Hi. Mr. Hawkeye,Ik ben op zoek naar remklauwen voor(R&Links) met slangen etc...zeg maar koplete voorrem sysyteem, heb ik een gsx1100f van 91, voor rem is slecht :-( ook als je een rechter achterknipper heeft....heb je ook remschijven als ze goed zijn wil ik ze ook hebben(voorkant)...

ik hoor het wel.

Ik heb nog een compleet set van een gsxr 750 uit 1989, weet alleen niet of dat hetzelfde is??
 
Fransdebby....zou je een meetlint naast die bevesteging gaten van je remklauwen zetten en een foto van maken, dan kan ik het eventueel vergelijken...
Ik denk dat veel onderdelen van 750 en 1100 toch hetzelfde zijn.

Ik rij al twee weken niet meer , mooie weer begint langzaam te komen en Ik zit met kl.ten rem.
Alvast bedankt....
Je kan me ook op y.danesh@gmail.com bereiken.
 
Fransdebby....zou je een meetlint naast die bevesteging gaten van je remklauwen zetten en een foto van maken, dan kan ik het eventueel vergelijken...
Ik denk dat veel onderdelen van 750 en 1100 toch hetzelfde zijn.

Ik rij al twee weken niet meer , mooie weer begint langzaam te komen en Ik zit met kl.ten rem.
Alvast bedankt....
Je kan me ook op y.danesh@gmail.com bereiken.


dat zal 90 mm zijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan