Te koop GSX1100F onderdelen

MrHawkeye

MF veteraan
9 mei 2002
49.353
14
In de loop der jaren nogal wat verzameld en geerfd en ik wil daarbij mijn garage opruimen en wat gsx1100f spul vd hand doen:


Ik heb 2 gsx1100f's op kenteken maar frames zijn slecht (geroest maar zijn op te knappen)

1 x 93
1 x 89


+

1 als nieuw gsx1100f frame maar moet ik ff de papieren van opzoeken (erfenis) Moet je invoeren. Geen zin in gehad (92'er meen ik) kost iets van 450 d8 ik


De spullen die ik daadwerkelijk aanbied naast deze 3 frames zijn dan:



3 tanks (3x overgespoten maar zien er nog goed uit en geen roest van binnen)

3 achterwielen (originele)

3 voorwielen (originele)

beplating is allemaal beschadigd

2 gave originele zadels en 1x corbin zadel (die iets doorgesleten is ad zijkant onder aan de rand vooraan)

motor voor windscreens heb ik er 2 van

remklauwen voor & achter

achterbruggen 3x

1x Linker + 2x rechter schetsplaat (ouwe zooi)

Uitlaten (voorbochten zijn verrot, die heb ik niet meer)

1 of 2 goeie uitlaatdempers

3 ruitjes meen ik, 1x krasvrij (lichte smoke gloednieuw)

1 goed achterlicht (heel)

1 koplamp heel

3 spiegelsets (ook niet mooi krassen ed)

2x goeie voorvorken (gebruikt natuurlijk 1 nette en de ander verweerd maar technisch oke)

4x bedieningshandles (Dus die zwarte ijzers waar je je remhandle etc aan vastmaakt van een ton)

3 kmteller/toerenteller/klokje/omhuizing units (de complete cockpit)
en een stel originele knipperlichten (de originele) 3 paar dacht ik

1x gsxr 89 kmteller (zwarte achtergrond met rode wijzers)

Als jullie interesse hebben in een onderdeel plaats ik wel foto's

die 2 gsx1100'fen moet ik nog wel demonteren. (motorblokken hou ik)
 
Laatst bewerkt:
Nou mijn schuurtje is wel groter dan dat lol


Staat het nog tjokvol met troep...


Maar de gevaarlijke olie en brandstoffen heb ik keurig weggebracht..tig liter olie en ouwe benzine is niet zon goeie combinatie ..vooral die dampen niet.
 
Hee Kanarieoog, what's up??

Heb jij nog een hydrolish koppelingshandle liggen, dus handle met pomp?


Ik hoor het wel.

Mazzl

Frans
 
Hoi turboman,

Die heb ik wel maar dat bood ik niet aan. Dat wat ik niet aanbied is allemaal reservespul voor mn gsxr.

Die handles en pompen zijn identiek van een gsx1100f en een gsxr1100R


Maar wellicht redlinerider?


Ik ben die gsx1100f'en gewoon zat en wil nog maar 1 motor. Ik heb zon berg onderdelen en ik wil schoon schip maken...

ben net zon moderne motor zwerver.. o ja dit kan nog handig zijn en dan ligt het vervolgens 4 jaar niks te doen ofzo.
 
Laatst bewerkt:
Heb wel interesse in een setje spiegels voor een 92\93 model. Welke kleuren heb je ? Eventueel ook een stel knipperlichten en kuipwerk ( afhankelijk van de beschadigingen )

Hoor t wel.
 
Heb wel interesse in een setje spiegels voor een 92\93 model. Welke kleuren heb je ? Eventueel ook een stel knipperlichten en kuipwerk ( afhankelijk van de beschadigingen )

Hoor t wel.


Hoi Hans50

Dit zijn de knipperlichten die ik los heb liggen en ik heb er nog meer. Maar die zitten nog op de motorfietsen:

knipperlichten


Dus ik weet niet wat je specifiek zoekt?

Ik heb van die paarse kuipdelen van een gsx1100f en groene (zelf gespoten) en ook nog grijze delen meen ik (in de loop der jaren verzameld en ik weet het zelf amper meer) ik zal wat fotos maken en morgen plaatsen.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Mr. Hawkeye, zoek een linker achterknipper. evt links en rechts.
En een setje spiegels, liefst paars maar niet noodzakelijk, krassen geen probleem als ze maar heel en compleet zijn. Paars-zilver kuipdelen ook wel interesse, afhankelijk van de staat.
Zie plaatje van mijn fiets.
Wil wel komen kijken maar ik weet je woonplaats niet, moet zelf uit Limburg komen.

full
 
Laatst bewerkt:
Hoi Mr. Hawkeye, zoek een linker achterknipper. evt links en rechts.
En een setje spiegels, liefst paars maar niet noodzakelijk, krassen geen probleem als ze maar heel en compleet zijn. Paars-zilver kuipdelen ook wel interesse, afhankelijk van de staat.
Zie plaatje van mijn fiets.
Wil wel komen kijken maar ik weet je woonplaats niet, moet zelf uit Limburg komen.

[afbeelding]


Ik heb wel zo'n kuip voor je in exact dezelfde kleurstelling maar 2 bevestingspunten zijn niet helemaal heel meer maar het is beter dan wat je nu hebt.

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//motor-brommer.marktplaats.nl/onderdelen-suzuki/162258648-knipperlicht-en-gsx1100f.html%3Freturn%3DeJwVzesKgzAMBeB3EfTfrFWYrlKGe5POdrPYG00Kw7F3X4QSvnMIjRJcfK3oZhB8uokKjMrrNm%252BISTC2x2RC61XeMTmlENrgmI8YswkXes8cvTcZWAzaZG0cdVCOslu2jj1vN%252FTu%252FnGSNxokxnpYeD08HI3lOk4neyJtnkTiYRMRXhookNJZdgRP%252FRIKHbMrxQiWct%252FYN%252F2dUpFdk%252BRQzb8%252FO9FB%252Fw%253D%253D%26fs%3D1%26xref%3D1 (Achter lichten) heb ik ook voor je en spiegels (zwarte originele of opklapbare en die zijn handig want dan zie je tenminste wat en kun je wegklappen)

. Ik zal morgen wat foto's plaatsen.

En dat driehoekje voor vooraan je onderkuip heb ik ook voor je


Foto's lijken me handiger (den haag)

En relax ik ben straight forward. Je krijgt wat je ziet

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen trouwens?
 
Laatst bewerkt:
Ik ga morgen die paars zilveren fiets demonteren dus dan volgen betere fotos vd kuip bv.


Maar heb je een paar foto's alvast:


full
 
Hier de bevestigingspunten

ik zal morgen als ik de kuip los heb meer fotos plaatsen

full
 
Ik heb wel zo'n kuip voor je in exact dezelfde kleurstelling maar 2 bevestingspunten zijn niet helemaal heel meer maar het is beter dan wat je nu hebt.

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//motor-brommer.marktplaats.nl/onderdelen-suzuki/162258648-knipperlicht-en-gsx1100f.html%3Freturn%3DeJwVzesKgzAMBeB3EfTfrFWYrlKGe5POdrPYG00Kw7F3X4QSvnMIjRJcfK3oZhB8uokKjMrrNm%252BISTC2x2RC61XeMTmlENrgmI8YswkXes8cvTcZWAzaZG0cdVCOslu2jj1vN%252FTu%252FnGSNxokxnpYeD08HI3lOk4neyJtnkTiYRMRXhookNJZdgRP%252FRIKHbMrxQiWct%252FYN%252F2dUpFdk%252BRQzb8%252FO9FB%252Fw%253D%253D%26fs%3D1%26xref%3D1 (Achter lichten) heb ik ook voor je en spiegels (zwarte originele of opklapbare en die zijn handig want dan zie je tenminste wat en kun je wegklappen)

. Ik zal morgen wat foto's plaatsen.

En dat driehoekje voor vooraan je onderkuip heb ik ook voor je


Foto's lijken me handiger (den haag)

En relax ik ben straight forward. Je krijgt wat je ziet

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen trouwens?



Wil wel komen kijken als je een prijs in gedachten hebt, kan ik je meteen vertellen hoe ik dit voor elkaar heb gekregen. ( En op deze foto ziet ie er weer "mooi" uit, de plaatjes van na mijn ongelukje(!) tonen een iets andere GSX )

Groet, Hans
 
Mail even je emailadres naar mrhawkeye@xs4all.nl aub.

(kuip en spiegels heb ik inmiddels los gehaald)

ik plaats straks een link waar je de fotos kan downloaden

Ik d8 zelf aan:

2 spiegels (zoals op de fotos die je dan nog krijgt)
2 goede achterlichten
Kuip met schade (maar wel beter dan wat je nu hebt)
Driehoekje voor je onderkuip

100 e


die opklapbare spiegels zijn echt handig, trouwens
 
Laatst bewerkt:
Hans50 krijgt het overgrote deel mee voor 150 euries.

Ik ben niet moeilijk en wil de spullen kwijt van die fiets.

Ff schoon schip maken, ben het zat die motorfiets. Frame zaag ik in stukken (die is niet echt safe meer)

Wel ff snif toch heel veel fun gehad op die fiets van Kofferrek. Wist je nog bij hoek van Holland _O-
 
Laat nog ff een berichtje achter aub. Ik moet aan mijn verkopers image denken :)
 
Laat nog ff een berichtje achter aub. Ik moet aan mijn verkopers image denken :)

Dat image zit wel snor MrHawkeye, heb mijn fiets inmiddels enigzins ontmanteld en ga komend weekend met een mooiere fiets de Eiffel in, ook weer terug hoop ik. ( oh ja, ook met dank aan Kofferrek ) En graag tot ziens, altijd welkom.
 
Laatst bewerkt:
Ben geintresseerd in oa zadel, achterlicht, spiegels en het kuipklokje.
Heb je nog onderdelen of is in de tussentijd alles al afgevoerd?

Groeten, Peet
 
Ben geintresseerd in oa zadel, achterlicht, spiegels en het kuipklokje.
Heb je nog onderdelen of is in de tussentijd alles al afgevoerd?

Groeten, Peet

Hoi Uncle peet.

Ik heb geen spiegels meer maar ik heb nog wel:

-Een gloednieuw achterlicht (unit) dus inclusief de metalen ophanging als set.
-klokje verkoop ik niet apart. Met tellers of niet. Ik ga niet die cockpit uit elkaar halen.
-Een heel net zadel

Hans50 had een mazzeltje met die andere onderdelen de rest heb ik duurder ingekocht dus hier wordt normaal voor betaald.

150 voor dit spul bij elkaar.

En dit komt voornamelijk door de kwaliteit van het zadel en achterlicht.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan