Te koop GSXR1000K1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net klaar met poetsen..... B|

Dus 100 euro erbij! _O- :+ ;) (grapje) (moet wel duidelijk blijven)
glimt als een gek.... niet dat die glimmen...
ach ja jullie snappen wel wat ik bedoel,

Kick...
 
zow hehe heb een paar berichtjes gemist..... wordt weer tijd om de boel te kicken!
 
Dat wordt een nickname change na het weekend.... solexdavid2 (staat je beter ook) :Y
 
Nou helaas niet!

Geintereseerde (general) heeft een klein probleempje hij is 1.92m. dus helaas paste de GIX niet bij zijn postuur...

Dus hij staat nog steeds te koop!

Kick!
 
Thanx!

voor vragen gewoon doen!

voor technische vragen, geen probleem daar weet ik ook alles van af!
 
damn is ie nog niet weg?

mooie prijs voor super fietsje!!


verkoop hem anders in onderdelen....
heb na afgelopen weekend nog wat nodig.. |(


kick
 
ai! das nie zo best! veel succes daarmee! kappen zijn vervangbaar hersens niet ;)

ja ik heb nog nie super veel geintereseerde... loopt wel los denk k, wat je zegt trouwens! aan de prijs zal t niet liggen thnx!

en weer een kickie
 
ja doe er maar een stuk of 10! een super dikke gix voor de prijs van een standaard TLR... snap t nie hoor... zal wel een complot zijn ;)
 
ik denk dat het aan het weer ligt... op het moment is het niet al te best in ons kouwekickerlandje
 
J*z*s man ben je haar nou nog niet kwijt, ik snap het niet hoor... Voor die prijs... -O-

Maar wat kut man van je prive situatie, komt goed met jou man. Geloof het maar gewoon. Het is waar.

Van mij ook maar ff een kick en een :W voor het weekend


P.S. kouwekickerlandje _O- _O- _O-
 
Ruilen tegen een TLR
full
 
@Locktight
thanx ouwe... needed that! kom een keer langs ofzo! nogmaals thnx.

@ baflo....
sorry maar heb t geld zwaar nodig spaarpotje is op dus k ga zovast een doos en een brug zoeken

@tokkie
Je weet toch... dijkie...dwars.... vast wel! heerlijke fiets!

mocht ik ooit weer de centen hebben dan wordt t zeker weer een TLR!
 
Erg mooie fiets dit, zoiets zoek ik. Eerst mijn eigen gsx-r eens zien te verkopen en dan opzoek naar een 1000
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan