te koop: GSXR1100 '90 onderdelen

-Complete voorvork met t-stuk en standaard kroonplaat kost 275,- euro, vork is afgelopen winter voorzien van nieuwe binnenpoten en keringen. :Y
-Achterwiel incl.Bridgestone Battlax BT016 en schijf en kost je 100,- euro (tandwiel is aan vervanging toe maar krijg je er gratis bij.
-Achterbrug heb ik bij oud ijzerboer gebracht want er was een stuk weggesleten omdat mijn uitlaat er tegenaan geschuurd heeft. :N
-Rempomp achter 35,- euro
-Rempomp voor 25,- euro

:W :W :W
Oke, achterwiel en rempomp voor (mits met goede hendel) wil ik graag hebben, kan je me even een mail sturen voor de afhandeling?
thanks :W
 
Schopperdeschopperdeschop,
mijn onderdelen zijn nog niet op.
Je krijgt ze niet voor niets,
want ik moet sparen voor een nieuwe fiets! :]

(alvast oefenen voor sinterklaas) :Y
 
Vriend...

is dat grijze ding in je achterwiel wat-je-tandwiel-op-de-plek-houd al verkocht?
_O- ben de benaming ff kwijt...
 
Joepie mijn blokje heeft weer gedraaid !!
Heb wel even oordopjes ingedaan want uitlaat paste er niet op. Het was starten en lopen.
Ik ben toch wel weer aan het twijfelen gegaan of ik dat blok wel weg doe. :?
Is toch wel een heel bruut blok. Ik slaap er nog wel een paar nachtjes over.
Misschien ga ik toch een complete 1100 of 750 zoeken. Lekker besluiteloos he! _O-
 
Joepie mijn blokje heeft weer gedraaid !!
Heb wel even oordopjes ingedaan want uitlaat paste er niet op. Het was starten en lopen.
Ik ben toch wel weer aan het twijfelen gegaan of ik dat blok wel weg doe. :?
Is toch wel een heel bruut blok. Ik slaap er nog wel een paar nachtjes over.
Misschien ga ik toch een complete 1100 of 750 zoeken. Lekker besluiteloos he! _O-


er stond laatst een COMPLETE slabby 1100 op MP met een slecht blok , is dat geen optie ??
 
Zou wel kunnen maar ik vind het slabby frame eigenlijk spuuglelijk.
En is dat frame niet van rubber?? Ziet er een beetje iel uit om daar 160 pk op los te laten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan