te koop: GSXR1100 '90 onderdelen

2 sep 2009
188
0
Alblasserdam
Hoi medemotormensen,

Nadat ik afgelopen winter mijn gekietelde GSXR1100 (148 achterwiel pk's) ontdaan had van kuipwerk en voorzien had van superbikeombouwset, stuurt trouwens effe beter, heb ik mu fiets aan baklappen gereden. Een naar links afslaand fiatje inhalen komt niet goed. De verzekering is nog aan het uitvechten wie nu de grootste eikel in het verkeer is. De fiatman of ik.
Het frame ligt al bij de oud ijzerboer want dwars door midden. En het ging niet eens zo hard. Mijn zojuist gereviseerde usd vork is nog kaarsrecht maar frame brak op de lasnaad onder de tank. Lekker stevig. Waarschijnlijk in het verleden al eens een klap gehad. Maar goed, fiets dood en Eddy 6 weken ziektewet met heeeeel mooi weer.
Fiets is van 1990 en ca. 35000km gereden.

Dus nu heb ik een aantal onderdelen te koop,
- Voorwiel, maar zit wel een deuk in rand van de velg, weet niet of dat te rep. is
- 2 remklauwen voor (nissin) 55,-
- Voetremcilinder achterrem 35,-
- Standaard achterveer kpl. met linksysteem 45,-
- Komplete kuip met kuipframe en verlichting (scheurtje in linkeronderkap) Blauw/Wit
originele kleuren 225,-
- USD vork, 1500km terug gereviseerd met nw.binnenpoten bij Hoegee/Giessen ----Verkocht
- ABM kroonplaat + risers voor 22mm stuur ----Verkocht
- Standaard 10,-
- Hugger achterwiel zwart kunststof--- Verkocht


motorblok doe ik voorlopig nog niet weg omdat ik nog niet weet wat ik terug koop. Hangt even van de verzekering en de kinderbijslag af

Motorblok gaat ook de deur uit, zie te koop onderdelen --- verkocht


Doei
 
Laatst bewerkt:
Je had een nieuwere vork erin hangen dus?

Want heb wel interesse in je abm kroonplaat , maar heb een gixxer van 93' met upsidedown vorkje.
 
Heb even nagekeken bij MDI waar ik hem vandaan heb maar die geven een ander artikelnummer op voor een '93er. Deze is voor een '89-'90er. Waarschijnlijk zijn de gaten een andere maat of de offset van de vorkpoten anders.
 
Ook graag foto van kuipwerk, en foto van kroonplaat (effe pootdiameter opmeten svp).

Misschien ook handig prijzen te vermelden.

Mail maar naar: fransserlier@casema.nl


Groet, Frans
 
Laatst bewerkt:
Heej komt dat ff uit...

Voor een projectje zoek ik nog 2 remschijven voor voor. Geen idee of ze nog goed zijn kwa dikte maar ik heb geen bezwaar als ze richting limiet gaan...

Wat vraag je er voor? 8-)

Groeten and Just Fun
 
Remschijven voor je project mag je hebben voor 30 euro.
Zijn 5mm dik en min. dikte is 4,5mm volgens schijf. Kan niet echt zien dat er iets afgesleten is.
Trouwens, ik heb wel eens de kreet gehoord: Wie remt heeft angst, gang is alles !! (Hoewel remmen voor mij toch beter was geweest)
 
effe testen
full

Dat het zomaar is gelukt......
Vorkpootgaten zijn 52mm
Stuurgaten 22mm
Dat ie voor 150 euro weg mag (half jaar oud en 305,- nieuw bij MDI)
 
Laatst bewerkt:
Remschijven voor je project mag je hebben voor 30 euro.
Zijn 5mm dik en min. dikte is 4,5mm volgens schijf. Kan niet echt zien dat er iets afgesleten is.
Trouwens, ik heb wel eens de kreet gehoord: Wie remt heeft angst, gang is alles !! (Hoewel remmen voor mij toch beter was geweest)

Je hebt mail...!!
shit kan je adres niet vinden... maar ik wil ze graag hebben voor m'n project. Mail me svp ff....

Thanx!

g.kregting@gmail.com

"Remmen is voor laffaards maar helden liggen op 't kerkhof"
 
Laatst bewerkt:
Mail.. Heb je dat ook op het forum ?? If "ja" leg effe uit want ik ben nog niet op de hoogte wat allemaal kan op forum. Thanks

Je kunt bij je persoonlijke gegevens ook een E-mailadres opgeven.... 8-)
Bij jou kon ik er geen vinden.. is niet verplicht natuurlijk maar soms wel handig.

Evt kan je mij ook een mailtje sturen dan komt 't goed.. O-)

ps... voor de remklauwen? wat vraag je daarvoor?
 
hoi
zijn de remschijven al weg?
en wat vraag je voor het kuipwerk inclusief tank?
evt. een tank in te ruilen.

is een 1100 van 1990 toch?
 
Schijven zijn in principe verkocht.
Kuipwerk mag weg voor 225,-euro maar dat is zonder tank.
Tank is gedeukt en lek, kan je niets meer mee.
Is idd van 1990
 
Eventueel prijsje voor complete voorvork, achterbrug en achterwiel + tandwiel?
Jammer dat je voorwiel beschadigd is en de schijven al weg zijn...
 
Schijven zijn in principe verkocht.
Kuipwerk mag weg voor 225,-euro maar dat is zonder tank.
Tank is gedeukt en lek, kan je niets meer mee.
Is idd van 1990


Ik zie er effe vanaf, de tank is belangrijk en om die achteraf te zoeken en vinden, dat word heel moeilijk. sowieso hou ik deze topic in de gaten!!

kick!
 
-Complete voorvork met t-stuk en standaard kroonplaat kost 275,- euro, vork is afgelopen winter voorzien van nieuwe binnenpoten en keringen. :Y
-Achterwiel incl.Bridgestone Battlax BT016 en schijf en kost je 100,- euro (tandwiel is aan vervanging toe maar krijg je er gratis bij.
-Achterbrug heb ik bij oud ijzerboer gebracht want er was een stuk weggesleten omdat mijn uitlaat er tegenaan geschuurd heeft. :N
-Rempomp achter 35,- euro
-Rempomp voor 25,- euro

:W :W :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan