Te koop Hayabusa in zeer nette staat

Status
Niet open voor verdere reacties.

JoyH

Die hard MF'er
19 dec 2008
478
0
Roermond
Hallo,

Wegens omstandigheden verkoop ik mijn mooie Hayabusa bwj. 2000.
Incl. bijna nieuwe BOS uitlaten met DB-killers.
Originele uitlaten zijn ook aanwezig.
Heel mooi geluid!

Km stand: 28.800km

Motor verkeert absoluut in zeer goede staat!
Geen schademotor!
Nederlandse motor.
Witte voorknipperlichten, originele aanwezig.
Versnellingsindicator.
Banden in prima conditie.
Rekeningen aanwezig!

Gewoon een eerlijke,prima motor. :9~

prijs: 5500 euro

foto's:

Foto-6SJIGN46.jpg

Foto-NOQ8SOBT.jpg

Foto-CMXP7EZG.jpg
 
Laatst bewerkt:
Prachtige fiets met de echte mooie ronde lijnen nog. Kick voor deze mooie fiets. Succes met de verkoop.
 
_O- mijn excuses :P het moet natuurlijk ook hier 5500 euro zijn, maar die van marktplaats is ook pas gewijzigd en was het hier nog vergeten te wijzigen. ;)
Wel goed opgemerkt :P :}

En idd @ Marktplaats doe ik zelf ff mee die biedingen omhoog te kicken, voordat er weer zo'n grapjas voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten ;)
 
Laatst bewerkt:
vind 4750 een aardig openingsbod, dan moet je niet zelf gaan bieden maar die bieder een mailtje sturen en gaan onderhandelen!

Mooie motor hoor, zal wel een lekker geluidje in zitten ook!


Schopje!
 
Zit zeker een lekker geluidje in ;) en idd een mailtje sturen is mogelijk, maar ik blijf erbij dat als iemand ECHT geinteresseerd is, hij zelf wel een mailtje stuurt en niet gaat bieden ;)
 
Laatst bewerkt:
Zit zeker een lekker geluidje in ;) en idd een mailtje sturen is mogelijk, maar ik blijf erbij dat als iemand ECHT geinteresseerd is, hij zelf wel een mailtje stuurt en niet gaat bieden ;)

Ja iedereen bekijk het anders maar ik bied ook wel eens op dingen, en als ik niks hoor van de verkoper gaat het voor mij over, zal iedereen die bied zoizo mailen met bedankt voor uw bod de prijs is onderhandelbaar misschien kunnen we dichter bij elkaar komen kwa prijs, de motor is het echt waard oid?

Ja is maar een tip hoor je hoeft het niet te doen, maar ik zie dat de verkoop van motoren in een dip zit, dus zelf ook er achter aan gaan! Vind het wel een prachtmotor hoor, weer een schopje!
 
Ja iedereen bekijk het anders maar ik bied ook wel eens op dingen, en als ik niks hoor van de verkoper gaat het voor mij over, zal iedereen die bied zoizo mailen met bedankt voor uw bod de prijs is onderhandelbaar misschien kunnen we dichter bij elkaar komen kwa prijs, de motor is het echt waard oid?

Ja is maar een tip hoor je hoeft het niet te doen, maar ik zie dat de verkoop van motoren in een dip zit, dus zelf ook er achter aan gaan! Vind het wel een prachtmotor hoor, weer een schopje!

Thnx voor de tip :Y :)

Klopt wel wat je zegt, dus is ga er iets mee doen ;) :} :9

thnx *D
 
Laatst bewerkt:
YaKuZa heeft inderdaad gelijk. Ik heb ook een bod op je motor uitgebracht via Marktplaats, en ik heb ook serieus interesse .
 
Zit zeker een lekker geluidje in ;) en idd een mailtje sturen is mogelijk, maar ik blijf erbij dat als iemand ECHT geinteresseerd is, hij zelf wel een mailtje stuurt en niet gaat bieden ;)

dan kan je de bied optie beter uitzetten....
 
hmmm ja daar had ik ook idd even bij na moeten denken ja ;)
Maarja het is duidelijk allemaal en moet jullie gelijk geven :)
 
wou dit model ook eerst kopen ben achteraf toch maar voor een kawasaki z1000 2003 gegaan nog geen spijt van gehad dat niet maar het blijft me wel trekken dit model

je moet geen bochten koning zijn maar dingen rijden gewoon in het algemeen supper fijn en je hoeft niet altijd continu te blazen met z,n ding (kan wel) mja vind dat ze ook rustig lekker rijden
suc6 met de verkoop
 
Hee Joy,
Da's toevallig. Dit lijkt mijn oude busa wel? Jammer dat je hem nu al weg doet. Kan niks anders zeggen dat ik hier altijd veel plezier aan beleefd heb en dat het een perfecte machine is.
Een volgende eigenaar zal hier nog jaren veel (rij)plezier aan hebben.
Succes met de verkoop.

Wilbert
 
Hey Wilbert :),

Ja is idd jou oude hayabusa ;), mijn vader heeft er veel plezier mee gehad, maar helaas wegens tijdgebrek doet hij hem toch maar weer weg...

Bevalt de KTM nog goed? *D
 
Laatst bewerkt:
Zet dan heel even je Pb aan of stuur me even je mailadres, dan zorg ik dat je alsnog een mailtje terug krijgt ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan