TE KOOP : honda cb 500 four uit '75

super_wizard

MF'er
29 jun 2003
43
0
Diksmuide
volledige honda cb 500 four met alle onderdelen erbij . is volledig uit elkaar gehaald , en al voor een deel terug opgebouwd. kader volledig opnieuw gepoederlakt, net zoals de achterbrug ,de velgen, en vele onderdelen van het kader, zoals remstang , rempedaal, voetsteunen...enz . nieuwe hagon veren achteraan , nieuwe lagers in de velgen, nieuwe keerringen in de schokdempers vooraan, nieuwe pakkingset in de carburators( zijn al volledig terug ineen gezet na het reinigen) , nieuwe lagers in het balhoofd(geen conische , niet aan gedacht) , enz...
de motor zelf is volledig gereviseerd bij een firma bij me in de buurt, en had nog maar 47.850 km op de teller. moeten alleen nog een paar dichtingen aangekocht worden , voor tussen de verschillende deksels die er nog op moeten (koppeling, onsteking, enz..)

de motor moet weg omdat ik geen tijd meer heb wegens het veranderen van job , en plaatsgebrek wegens verhuis ( voor die job)

voor meer info of foto's van de motor kun je altijd mailen naar super_wizard@pandora.be

de motor staat in belgie , niet ver van brugge

groeten gino
 
is eigelijk wel een dubbel topic , staat ook in gezocht en gevonden , en daar staan er picies bij :) , dus allen daarheen zou ik zeggen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan