Te koop: Honda CB 750k brikje

Larsipulami

MF'er
6 dec 2004
58
0
Met pijn in m´n hart en een te volle schuur ga ik mijn eerste liefde wegdoen... '(

Dus sorry als ik wat emotioneel wordt :') :P
Maar na 4 jaar trouwe dienst en een hoop lol is het de beurt aan een ander om tijd te mogen doorbrengen met deze CB. Heb em gekocht toen ik nog student was om goedkoop mee te kunnen rijden. Heeft me nooit in de steek gelaten al die tijd, alleen maar goede ervaringen mee gehad. Mijn eerste motor waar ik een M-F sticker op plakte. Okee... klaar met de emoties.

Maar daarom zet ik em eerst hier op het forum, omdat er hier wellicht een liefhebber is voor dit brikje. Als daarbij de liefhebber een mede forummer is dan komt het allemaal wel goed. (kan ik nog eens vragen hoe het met em is ;) ) Hij hoeft niet weg maar staat wel een beetje in de weg.

Het is de 16 klepper dus de versie net na de "klassieke" CB uit de jaren ´70. De K versie wat naar mijn weten de toerversie is. Verder is alles eraan in goede conditie met twee "aandachtspuntjes" te weten de rechter keerring in de voorpoot die lekt en een gaatje onderin de Marshall demper. Een oud beestje maar rijdt nog als de brandweer. Toeren en toeren vind ie nog steeds erg lekker. Maar verwacht dus geen flitsende glimmende fiets.

Jaar: 1982 (belastingvrij en oldtimer verzekering) Ies niet duur!
KM stand 113.884km

Vraagprijs... hmmm. Doet es een goed bod!

http://fotoalbum.dds.nl/baloo/ceebeetje/CB+Rechts.JPG

EDIT: Gloeiende gloeiende... nog steeds ruzie met mn plaatjesbezorger maar als je de de URL volgt zie je vier foto´s van mn CB
 
Laatst bewerkt:
CB+Rechts.JPG


CB+Links.JPG


CB+Voor.JPG


CB+Achter.JPG
 
Heej bedankt, JaMa! Ik bleef ruzie hebben met m'n plaatjes-apparaat-plaats-opslag-server-dinges...
 
Ik zou voor die paar knaken die voorvorkkeeringen repareren, zodat het niet 'afschrikt'. 8-)
Misschien ook nog het gaatje in demper een lasje opleggen, of metaalkneedspul...klaar.

Ding helemaal in orde, en ook geen geplas er over.


Maarja, een koper weet toch altijd wel wat te vinden om over te plassen..... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan