VERKOCHT

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mocht je eea los willen verkopen c.q. ruilen met eventuele bijbetaling, let me know ✌️

Succes iig met de verkoop!
 
Mooi ding!! (Opzoek naar een nieuwe tweewieler maar ga pas echt actief opzoek in de winter/voorjaar. ) ga er vanuit dat de prijzen dan iets aantrekkelijker zullen zijn 🤣.

succes met de verkoop!
 
Bedankt man altijd welkom voor bezichtiging.

Misschien wel een idee, maar ik heb wel een paar vraagjes / opmerkingen die mij te binnen schieten waar ik wel antwoord op zou willen hebben. Ik zet de vragen hier openbaar omdat ik er vanuit ga dat elke geïnteresseerden dat eventueel ook zou willen weten.

- Waar is de motor te bezichtigen?
- Hoe lang heb je de motor in bezit en wat is de reden dat je de motor weg doet?
- Staat van onderhoud? Is de History bekend. Ik zie bijvoorbeeld op een foto dat de voorband van begin 2012 is? Behoorlijk oud, Niet veel op gereden?)
- Ergens bijzonderen plekjes / deukjes te vinden op de motor? (zie een plekje links achter bij het passagierszitje (prima normaal voor een 10 jaar oude motor) maar zijn er nog andere benoemenswaardige plekjes / deukjes?
- Ooit schade gehad?
- Zou ik het kenteken / framenummer mogen hebben? Ik lees hier de laatste tijd horrorverhalen en zet dus liever alles even op een rijtje.
- Keuring door een derde eventueel onpartijdig persoon/bedrijf toegestaan?

Ik heb ook ergens mijn twijfels en deel deze graag met je.
- Ik lees dat je in 2018 begint met motorrijden (nooit te jong/oud te beginnen!)
- Juli 2019 heb je een Fz1N in bezit en vraag je in een andere topic hoe je powerwheelies moet maken, omdat je zoals je jezelf zegt een beetje voor " lul" staat bij je motormaten.
- Maandje erna vraag je in Aug 2019 in een R1 forum of het normaal is dat op een R1 een olielampje gaat branden als je langere tijd (minuten) 230 km/h+ rijdt
- 24 aug 2020 stel je een vraag mbt tot een Ixil demper die op een witten honda Cb1000r is gemonteerd. Je hebt er liever een andere uitlaat op.
- Heden bied je een mooie uitziende Cb1000r met dezelfde merk en uitziende uitlaat maar op een andere mooie Cb1000r.. Heb je ze geswitched of wat is het verhaal daar achter?

Ik zit in ieder geval in een andere categorie gebruik van motor als jij, das niet erg maar zorgt er wel voor dat ik wat alerter ben. Voordat ik eventueel stad en land afreis voor een super uitziende maar inwendig misschien wel flink (mis?)gebruikte motor (dit zijn aannames van mijn kant) zie ik graag je reactie tegemoet.

Groeten Werner
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan