Te koop.. honda CB550 café-racer (½-erwegen project)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loebassie

MF veteraan
12 feb 2004
4.262
0
Middag, (beetje polsen voor de animo)

nadat ik ca. ½ jaar geleden héél fanatiek begonnen ben, met het proberen op te bouwen van 'n mooi café-racertje, ben ik er ondertussen achter dat ik toch niet het bob-de-bouwer gehalte heb, dat je eigenlijk nodig hebt. Dus daarom biedt ik 'm in z'n geheel te koop aan, tegen een redelijk bod (geen oud-ijzer prijzen)..

Mits er een beetje normaal bod komt, anders blijft ie gewoon staan, tot ik wéér een keertje B zeg... (wie A zegt..)

wat krijg je voor je euro's, er voor terug..
* blok voorzien van nieuwe pakkingen & o-ringen
* velgen gestraald & gecoat & nieuw gespaakt
* Alu tank
* sport buddy
* motor-bok (geen middenbok meer)
* 2 x wphb..
* origineel Ned. frame '77 incl. blauwe plaat (zit gewoon in de verzekering momenteel)
* dubbele schijfrem incl. klauwen & ophanging
* M-stuurtje incl. CB500 armatuur..
* enz.enz..

Hoe staat 't er nu voor.. blok zit weer in het frame, incl. voorvork, achterbrug & velgen..
alle belangrijke electra werk, olie/neutraal/lichten..
check anders ook http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/176166

zal van 't weekend even de tank en zadel er op leggen & piccie schieten.. voor 'n beetje sfeer-impressie..

full

full

full
 
Ik zou ook graag een richtprijs willen weten.

Verder ben ik ook zeer geinteresseerd in een aantal onderdelen als hij in onderdelen verkocht wordt.
 
achterkant (tank & zadel zijn stoffig)

full
 
Laatst bewerkt:
km-stand... :+

full



richtprijs.. tja krijg er vast niet voor terug wat ik erin heb gestopt.. dus doe maar 'n bod voor alles in één.. ;)
(denk dat we allemaal wel weten wat 'n alu-tank, Giuliari buddy, nieuw gespaakte & gecoate velgen e.d. kost)
 
Laatst bewerkt:
NIET VERKOPEN!!!!!!! :N

Echt zonde, je bent al zo ver gekomen.
Het wordt ook echt een mooie caferacer :9~

Hier krijg je echt spijt van :X

Ik wil ook wel eens komen helpen sleutelen, woon in Capelle aan den IJssel, dus als je eens hulp nodig heb....

Greetz Mark
 
verkoop je ook alleen de km teller?
mijne is stuk -O-


je moet de motor houden( op de km teller na) ,hij ziet er goed uit
 
Laatst bewerkt:
verkoop je ook alleen de km teller?
mijne is stuk -O-

als ie niet verkocht wordt mag je van mij die km-teller overnemen.


Heb je ook geen idee aan wat voor prijs je zit te denken?

nope.. ze wisselen rijdend (in mindere staat) wel eens van eigenaar voor 500 euro (maar voor dat geld, staat ie mij nog lang niet in de weg) alleen al die velgen bij elkaar hebben de helft daarvan gekost..

weet je in ieder geval, waarvoor die niet weg gaat.. ;)
 
Laatst bewerkt:
Bassie niet verkopen joh! Als je zegt dat je niet zo'n bob de bouwer bent verwacht ik een berg onderdelen maar als ik het zo zie op de foto's schiet je al flink op.
Kom op joh, even doorzetten nog en je hebt een prachtig fietsje gebouwd waar je trots op mag zijn (foto's zien er veelbelovend uit iig)

Groet Dennis
 
een half jaar zegt ie dan :+ de mijnes staat in onafgebouwde staat al 4 jaar te pronken totdat ik er met alle liefde weer aan begin..dusseh..geen krokodillentranen straks he.. :P
 
nahja.. als er enkel (positieve) berichten komen, môt ik me nog maar eens achter me oor krabben..

Tis ook niet dattie in de weg staat (ga zelfs binnen 'n half jaar verhuizen naar 'n woning met véél ruimere schuur.) Maar soms heb je er helemaal geen zin meer in.. en denk je bij je eigen; "hup weg met dat spul, kost alleen maar geld & wat krijg je nu allemaal voor terug?"
 
straks als je eenmaal lekker kunt rijden en overal verbaasde blikken en duimpjes krijgt waar je rijd, dan weet je het!
 
Niet verkopen!!! Als je het ff zat bent gewoon in de hoek zetten, doek erover en een andere fiets erbij.

Die van mij ben ik al 10 jaar mee bezig :X (en heb inmiddels al 4 andere fietsen d'rbij gehad.....)

alstie niet in de weg staat gewoon schorsen
:W
 
Niet verkopen!!! Als je het ff zat bent gewoon in de hoek zetten, doek erover en een andere fiets erbij.

Die van mij ben ik al 10 jaar mee bezig :X (en heb inmiddels al 4 andere fietsen d'rbij gehad.....)

alstie niet in de weg staat gewoon schorsen
:W

dat zal ik idd ff doen, schorsen..
ik dacht natuurlijk weer, ach voor die 42 euro verzekering per jaar.. :X

edit.. thanks allemaal voor de positieve reacties.. dat had ik mischien wel ff nodig.. :Y
 
Laatst bewerkt:
Niet wegdoen, de mijne staat er ook al bijna 4 jaar :X en begint langzamerhand vorm aan te nemen. Dit jaar wordt hij technisch klaargemaakt en kan er worden proefgereden en daarna nog een jaar om hem optisch mooi te maken. Ben ik 5 jaar hobbyen verder, die van jou is na een 1/2 jaar al veel verder. Dus even doorzetten en aangeboden hulp dankbaar aanvaarden, dan kan je deze zomer nog genieten. En schorsen is net zo duur als verzekeren, dus gewoon die oldtimer verzekering handhaven, kan je meteen de weg op als hij draait. En zo'n oud cb tje heeft een hele hoge funfactor als je er op rijdt. *O*
 
Laatst bewerkt:
nah... eigenwijs als ik ben, hij wordt morgen opgehaald.. :/ Mag ene Ivar 'mijn' project afmaken.. Mischien krijg ik er spijt van, mischien ook niet.. only time will tell

Per 1 september, krijgen we de sleutel van onze nieuwe crib.. & daar staat een mooie vrijstaande stenen schuur, met lichtkoepel, verwarming, water & stroom & vaste werkbank achter in de tuin.. :Y Ik denk dus dat tegen de tijd, dat we gesetteld zijn, het niet al te lang zal duren voor er weer een oldtimertje staat.. Want wat ik hier (berging in appartementen-complex) aan ruimte tekort kwam, heb ik daar te over.. En wat ik allemaal geleerd heb, van mijn eerste poging, is goud waard.. Weet nu precies wat ik bij mijn volgende anders ga doen.. :Y (en het uiteraard het zelfde) Ik hoef 'm ieder geval niet te verhuizen naar 't nieuwe adres.. :+

Ik wil in ieder geval, een ieder bedanken voor; de bemoedigende woorden, het advies, het lenen van specifiek gereedschap, het slappe geleuter in m'n topic, jullie ongezouten mening e.d..

jongens tot een volgend topic... :W

wat mij betreft; *slotje*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan