Te koop Honda CBF600S 2004 in nieuwstaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

FZRene

MF veteraan
4 mei 2004
5.352
3.298
Ridderkerk (ZH)
Hierbij bied ik te koop aan een schitterende Honda CBF600S. Hele leuke motor als opstapfiets of voor de gevorderde motorrijder en een oerbetrouwbare toerfiets voor wie de zere polsen zat is.

Honda CBF600S, dus het model met de tophalf, 2004, slechts 14000 km's en over de uitwendige staat kan ik kort zijn, het ding is in absolute nieuwstaat zonder ook maar 1 krasje of deukje.

Banden en ketting nog ruim voldoende voor een seizoen toeren.

Vraagprijs 4750 euri's, en dat maakt hem bijna de goedkoopste van wat er op dit moment op bijvoorbeeld Marktplaats wordt aangeboden.

Iedere keuring toegestaan.

Kleur staalgrijs/zwart.

CBF1.jpg

CBF2.jpg


rvdwerff@zonnet.nl of 06-20004989
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop het want z'n opvolger staat al klaar... :]


En dan is die prijs een vraagprijs waar wellicht wat speling inzit (niet veel) dus als je een leuke toer- of woon/werkfiets zoekt die vrijwel in nieuwstaat is zal je niet gauw een betere tegenkomen denk ik voor deze prijs.
 
Begrijp niet dat hij nog niet verkocht is... Als ik dat geld had was ik nu onderweg naar je voor een proefrit :)
 
Begrijp niet dat hij nog niet verkocht is... Als ik dat geld had was ik nu onderweg naar je voor een proefrit :)

Tsja, ik kan niemand dwingen helaas.... :N


Maar geduld is een schone zaak, de motor hoeft niet meteen weg. En de prijs is iets waar nog wel over te praten valt.

Neem mee dat het ding zowel uiterlijk als technisch in nieuwstaat is en dan denk ik dat je een superbetrouwbare motor koopt voor een uitermate scherpe prijs.

't moet alleen je soort fiets zijn, ik heb zelf een R1 en wat FZR1000's versleten en vindt deze Honda iets te veel "toermotor", maar op die R1 kon ik geen 2 uur rijden zonder zere polsen en op deze CBF rij je in 1 ruk naar zuid-Spanje als je daar zin in hebt.

Het ding is dus van mijn vader en niet van mij, voor de volledigheid.
 
heerlijk fietsje, kameraad van mij heeft er 2 als lesmotoren, rijden echt heerlijk :D
deze ben je zo kwijt!
 
Laatst bewerkt:
Toch nog maar effe een schopje voor deze prachtfiets, hij mag eventueel weg voor 4750,- maar dat is dan wel de bodem want het ding is als nieuw.
 
Ja sorry, ik wil een supersport,

Heb je al 's op een supersport een leuk dagje gereden en daarna een week pijn in je rug gehad...?

Gaat je met deze CBF niet gebeuren, daar rij je mee in 1 ruk van hier naar Tokio en terug.



En als het echt moet is deze CBF ook niet zo verschrikkelijk traag hoor, er zit tenslotte nog steeds een CBR600 blok onder.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan