Te Koop: Honda cbr 600 F 1992 moet weg!!!

Aoks

MF veteraan
7 sep 2006
3.101
11
Twello
Te Koop: Honda CBR 600 F

IMG_0741.jpg

IMG_0742.jpg

IMG_0743.jpg

IMG_0744.jpg

IMG_0745.jpg

IMG_0746.jpg

IMG_0747.jpg


Bouwjaar: 1992
KM-stand: 61.000

Goed functionerende motor met onderhoudsbeurten bij Ten Kate Motoren Nieuwleusen.

Bij 45.000 km grote beurt waarbij onder andere de distributieketting en kettingspanners zijn vervangen. Ook zijn de carburateurs en kleppen gesteld. Ook zaken als luchtfilter, olie etc. zijn nagekeken, danwel vervangen.
Bij 58.800 is er een nieuwe set ketting/tandwielen op gezet.
Er is een volledig nieuwe accu in gezet, waar nog niet meegereden is.

De motor is voorzien van een BOS-sportdemper.

Van de onderhoudsbeurten zijn alle rekeningen aanwezig, evenals de originele uitlaat.

Achterband is over enkele kilometers aan vervanging toe.

In verband met de achterband is prijs = vraagprijs!

€2100,-
 
Hij is ook goed onderhouden, dan blijft hij automatisch mooi en goed functionerend :)
 
Schop voor deze mooie bike. Tis dat het zo ver weg is, anders zou ik zeker gruwelijk serieus geinteresseerd zijn.
 
Schop voor deze mooie bike. Tis dat het zo ver weg is, anders zou ik zeker gruwelijk serieus geinteresseerd zijn.

Enschede -=> Den Haag, ik neem aan dat je op de heenweg met trein gaat, of gereden wordt in de auto, is 200 km. Dat is een prachtige rit op een net aangeschafte motor.

Ik heb de beste herinneringen aan de eerste ritjes op een 'nieuwe' motor :Y
 
Ja, dat snap ik allemaal wel. Maar dit zou dan mijn eerste 'sportieve' bike worden, heb mijn rijbewijs nog niet zo gek lang, bijna geen snelwegkilometers erop zitten en weet helemaal niet of ik er meteen goed op kan 'sturen'; dan is 200 kilometer wel erg ver. Hoop dat ik het nu wat beter heb beargumenteerd?
 
Ja, dat snap ik allemaal wel. Maar dit zou dan mijn eerste 'sportieve' bike worden, heb mijn rijbewijs nog niet zo gek lang, bijna geen snelwegkilometers erop zitten en weet helemaal niet of ik er meteen goed op kan 'sturen'; dan is 200 kilometer wel erg ver. Hoop dat ik het nu wat beter heb beargumenteerd?

Nee :+

Denk maar aan die grote glimlach als je na 200km thuis dat ding op de jiffy zet, die is er dan de eerste komende uren niet af te bikken :9
 
Nee :+

Denk maar aan die grote glimlach als je na 200km thuis dat ding op de jiffy zet, die is er dan de eerste komende uren niet af te bikken :9

Dat geloof ik graag! Ik zal er nog eens over nadenken... Desnoods eerst een stukje binnendoor om te wennen ;) Maarrrrr!!! Moet eerst ff mijn eigen bike verkopen; vrijdag komt er een medeforummer kijken...
 
Terug
Bovenaan Onderaan