Te koop - honda cbr 600 f (1997)

Nugster

Die hard MF'er
28 jun 2006
288
0
Oostzaan
Goed onderhouden cbr 600 f uit 1997.

Ik ben op zoek naar een nieuwer model 600 fs en daarom doe ik mijn motor in de verkoop. Ik heb m’n motor voor woon-werk en een hele hoop plezier kilometers gebruikt, vandaar de wat hogere km stand (daar is de prijs ook naar). De motor loopt perfect en zal zeker nog vele kilometers meegaan. Voorlopig hoef je geen onderhoud te verwachten!

Leuke motor om op te beginnen maar het gaat ook zeker niet snel vervelen!

Opties:

* BOS Carbon oval demper (db-killer aanwezig)
* MRA double-bubble kuipruitje (smoked)
* Handvatverwarming
* 12v aansluiting
* klok


Verdere informatie

* Km. stand: 79.000 km
* Recentelijk een (zeer) grote beurt gehad, bon aanwezig
* nagenoeg nieuwe banden (Michelin Pilot Road 2ct), zeker nog 12.000 km te gaan
* 1000 km geleden een nieuwe ketting erop gezet
* Technisch in zeer goede staat
* Paar kleine krasjes (vorige eigenaar reed weg met het schijfremslot er nog op, zie foto's) en achterop lichte (gerepareerde) schade, zeker niet storend.

Prijs: € 2.950 2.750 2.650


full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb serieuze intresse. Moet ik wel even iets verzinnen op mijn motor die ik nu heb. die moet ik namelijk verkopen want neem aan dat inruilen niet gaat ??
 
Allebei bedankt voor de reactie. Ik heb zaterdag wel al een kijker, als dat niet doorgaat laat ik het natuurlijk even weten!

@psychopatje 2000 euro is toch nog wel wat te weinig. Ik wil best nog wel iets naar je toe komen maar je zal er toch wel een paar honderd bij moeten doen.


@eskoemana Inruilen liever niet nee, dan moet ik jouw motor weer gaan verkopen, schiet niet heel erg op :)

Langskomen om even te kijken kan natuurlijk altijd! Stuur dan even een mailtje naar mij (email staat in profiel).
 
Oké, ik rij zaterdag dan nog even langs Arie Molenaar kijken wat die er voor geeft.
Heb je ook nog foto's van de rechterzeide van de motor? b.v. waar de uitlaat op staat?
 
Valt me nu pas op :) Als ie nog niet verkocht is zaterdag zal ik van de andere kant ook even een foto maken.
 
sjeezus... nog even en dan geef je hem weg :(

Dit is echt een superprijsje voor zo'n super sturende fiets ... het is dat ik er al een heb, anders was je hem al aan mij kwijt geweest subtiel schopje
 
De potentiële koper is helaas gisteren niet komen opdagen. Eskoemana, als je nog steeds interesse hebt, laat het even weten. Via de mail (emailadres staat in m'n profiel) verder overleggen is wat makkelijker denk ik. Ik ga straks wel even een foto van de andere kant maken, de foto hieronder is alvast een oude foto van de uitlaat-kant. Buiten de rode rimstripping is er overigens niet echt veel veranderd...

@dencoupe Dacht ook al dat dit een hele mooie prijs is :)

@Smerik Volgens mij staat ie voor 105 pk in de boeken

@Jelmah Mocht Eskoemana em niet willen en je hebt nog steeds interesse (en je rbw gehaald :)), laat het dan even weten!

full
 
Laatst bewerkt:
Ik wil komen kijken dat weet je zit alleen nog steeds met het euvel dat ik mijn eigen motor kwijt moet voordat ik deze ga financieren. Vanavond zet ik hem op Mf voor eventuele reacties maar een vaste kijkdag kan ik niet met je afspreken (nog).
 
Terug
Bovenaan Onderaan