Te Koop: Honda CBR 600 F uit 1991

Nelizzz

Die hard MF'er
28 apr 2006
504
0
Ik bied aan:

Een prachtige CBR 600 F uit 1991.
Tellerstand is ongeveer 32000 MILES!
De motor is in 1994 ingevoerd vanuit Amerika.
Hij is blauw paars met metaal zilver van kleur, helaas hier en daar een gebruikers krasje.
De motor is niet nieuw maar verkeerd verder in goede staat.
Ketting en tandwielen zitten er ongeveer 1000 miles op en de banden zijn redelijk tot goed.
De wiellagers en balhoofdlagers zijn ongeveer 750 miles geleden vervangen.
Verder zit er een Sebring uitlaat onder (maakt herrie!! *O* ), carbon voorspatbord, carbon hugger, carbon cartercover en een in kleur mee gespoten solo seat cover.

Vraagprijs € 2750,- Dit weekend kunt u al rijden voor € 2599,-!!!!
Dealer wil er redelijk geld voor geven, daarom nu verlaagd in prijs.
Iedereen die hem nog voor weinig voor de dealer weg wil kapen:
Verlaagd tot € 2350,-!!!!!


19-12-2008
***Aangezien we lang niet wisten wat we moesten staat hij nu weer te koop***
Onder tussen is de voorvork gereviseerd en zit er nieuwe olie en veren in, hij is weer lekker stug. Verder is de achter schokbreker vervangen voor een betere (bijna nieuwe variant), nu ook weer stug.
De Miles Teller is vervasngen voor een km versie, zodat je ten minste snel en makkelijk kunt zien hoe hard je precies rijdt.
Alle oude onderdelen zijn er ook nog bij overigens.

Wie o wie gaat er nog een hoop fijne kilometers maken op deze all-round fiets???
 
Laatst bewerkt:
Pic 1
full
 
Pic 3

Vette paint versie (vriendin wou er niet op.., die gaat overigens ook niet weg!!!)
full
 
***Edit 19-12-2008***
De marktplaats advertentie is al een tijd verlopen
 
Laatst bewerkt:
Ik zou eens beginnen met je prijs te verlagen: ik heb een jaar geleden een '93 CBR600F met 34k kilometer op de teller en gloednieuwe banden en wiellagers voor 2500 verkocht...

De jouwe ziet er trouwens wel mooi uit, dat moet ik je nageven!
 
Tjaah, dan had je mazzel..
Maar goed, prijs blijft vraagprijs, ruimte voor onderhandeling is er zeker.

En hij is idd gewoon ook echt heel erg mooi.
Het jammere is dat je hem in het echt moet zien, dat kun je zie hoe strak die voor zijn leeftijd is.

Het is gewoon een perfecte starters fiets, maar dat hoef ik eigenlijk niet te zeggen.
Maar mijn vriendin is hierop begonen met rijden een maand geleden maar die rijdt liever op mijn Blade, dus daar komt nu ook een Blade voor, vandaar dat deze weg gaat
Mits die redelijk weggaat, anders houden we hem wel voor slecht weer ofzo. |( -O-
 
Dit weekend nog rijden op deze gave CBR??? NU € 2350,-!!!
 
Laatst bewerkt:
Hij is nog te koop!
Je mag uiteraard bieden!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan