Te koop - Honda CBR 600F 1998

11 jun 2004
49
0
Landgraaf
Te koop

Honda CBR 600F 77KW/105 PK

Bouwjaar: 1998
KM: 31000 km
Vraagprijs: n.o.t.k.

Motor is in nieuwstaat. Remus Revolution demper gemonteerd met afneembare DB-killer. (originele demper geef ik ook mee) Nieuwe Bridgestone banden voor en achter. Goed onderhouden!

full
 
Laatst bewerkt:
mooie motor, prijs 2000,- te hoog.


Das wel heel erg overdreven hè! Laat die jongen zijn motor lekker verkopen en ga toch niet over de prijs zeuren. Ik zelf moet ook toegeven dat hij wel iets aan de hoge kant is maar je kunt zo niet zien hoe goed hij onderhouden is, misschien is ie die prijs echt wel waard.
 
Ik wil hem verkopen omdat ik sinds de gezinsuitbreiding geen tijd meer vind. :( :( :(
Echter, ik hoef hem niet "kost wat kost" kwijt dus ik doe hem alleen weg indien ik er een goede prijs voor krijg. Let wel; dit is een vraagprijs incl. de gemonteerde nieuwe Bridgestone banden, nieuwe remblokken, grote beurt, druppel-lader, racedemper + originele uitlaat enz. Seizoens klaar zullen we maar zeggen :) >>>> lijkt mij dus een reële prijs.

.... maar zoals gezegt; het doet mij geen pijn om hem te laten staan en zo nu en dan een "toerke" te maken.

Groet,

De twijfelaar :) :)
 
Geen tijd meer sinds de gezinsuitbreiding. :? Ik heb er juist een motor bijgekocht! 8-)

Je moet tijd voor jezelf hebben. :]
 
als je de jouwe verkoopt dan mag je de mijne ook voor dat bedrag wat je vraagt verkopen.
de mijne heeft bovendien veel meer extra's :')

krijg je ook nog 100 euro mee voor de moeite :+
 
Mooie fiets, maar misschien een tip: Als je gegadigden wilt aantrekken, zou ik in jouw geval de prijs weghalen en gewoon notk wegzetten... Die prijs komt wel.. en vergis je niet, van je "vraagprijs" blijft waarschijnlijk 75% over.. Maar een leuke fiets! Suc6 met de verkoop!
 
Goeie tip...... I guess! :) Merci

Ben benieuwd of ik serieuze respons ga krijgen.

Zoals eerder vermeld, gaat hij zeker niet voor een prikkie weg.

Groet
 
ik heb miss wel interresse ben gwoon wat aan t rondneuzen wat er is, ben nog bezig met lessen. en btw kan deze naar 25 KW omgebouwd worde?
 
ik heb miss wel interresse ben gwoon wat aan t rondneuzen wat er is, ben nog bezig met lessen. en btw kan deze naar 25 KW omgebouwd worde?

Zou niet weten waarom je hem niet naar 25 KW kunt zetten. :]

Je kunt mij een mail sturen indien je meer details wenst.

Groet,

Tim
 
Terug
Bovenaan Onderaan