Te koop: Honda cbr600f 25KW

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mr TTB

I'm back!
6 mrt 2007
569
1
Groenlo
Motor wordt terug gezet naar volvermogen en uit de verkoop gehaald.

Dit wegens weinig interesse in de motor. (jep, de handel licht op zijn gat).
Aangezien de motor mij eigelijk nog altijd bevalt hou ik 'm nu lekker zelf :P .
Sorry jongens, jullie hebben je kans gehad.. :+








Hallo,

Bij deze verkoop ik mijn honda cbr 600. Dit omdat ik mijn 25 kw tijdperk uitgezeten heb en toe ben aan iets anders.

Info over de motor:
Bouwjaar 1993
Vermogen 25kw
Km-stand: 62365, tot de motor verkocht is zal er af en toe opgereden worden.


De motor verkeerd in goede staat.
De extra’s en dergelijke
- Ketting, tandwielen en dergelijk kunnen nog een seizoen mee.
- Motor van de winter voorzien van nieuwe olie (motul 10w40) en oliefilter
- Motor staat op nieuwe banden. Km-stand was toen 62313 km
- Kleinere knippers achter
- Rimstriping
- Yoshimura uitlaat gemonteerd. Voor een lekker geluidje
- Extra sebring uitlaat met E-keur gratis erbij.
- Motor staat 25kw op kenteken, ideaal voor de beginnende rijder.
- Vol vermogen kit ook gratis erbij. In overleg kan deze ook geplaatst worden. Echter blijft het kenteken dan wel op 25kw staan.

Minpunt: de motor heeft enkele lichte gebruikerssporen maar niks storend.


Foto's


full

full




Vraagprijs €2750,-


Mocht u belangstelling hebben stuur dan een mailtje naar thijstenbarge @ hotmail.com
Ook voor meer foto's



gelieve geen onzin reacties.
 
Laatst bewerkt:
Thanks.. het is dat de motor 25kw is, anders stond die nu nog niet in de verkoop!

Mja.. ben toe aan iets anders!!
 
@ max.was idd jouw uitlaatje *D , zit echt een hele fijne sound in.. Ben er nog steeds blij mee :)

tevens kickje
 
Laatst bewerkt:
Dan zet je hem toch gewoon om? Keuring kost volgens mij niet meer dan 60 euro. Afspraakje maken, erheen rijden, en klaar... :?

Wat ik bedoelde was dat ik zowieso op den duur wel iets anders wil. Alleen nu kan ik het combineren met de ingang van mijn "zware" rijbewijs.

thanx voor de positieve reacties, geen geintereseerden onder jullie :+ ;)
 
Ik vroeg me af, is het wel slim voor zo'n oude moto te kopen. Gaat die niet snel stuk? Ik ben van belgië en vind dit zo een mooie moto. ps. ( kost het veel voor dat over te brengen naar belgië? )
 
Zelf heb ik nooit problemen gehad met de motor in de twee jaar dat ik de motor nu heb. behalve dan dat ik één keer zonder benzine gestaan heb :$


Wat de kosten zijn om hem op belgisch kenteken te zetten zal ik zo niet weten, maar dat zal aan de hand van de search hier wel te vinden zijn.
 
Mooie motor... echt top kleurtje ook! Heb wel intresse alleen net ff iets te duur op die moment...
 
Ik vroeg me af, is het wel slim voor zo'n oude moto te kopen. Gaat die niet snel stuk? Ik ben van belgië en vind dit zo een mooie moto. ps. ( kost het veel voor dat over te brengen naar belgië? )
De CBR 600 F staat bekend als bullet-proof.

Importeren in België zal bij een motor van deze leeftijd niet al te duur zijn.


@ TS: kicke kleurtje!
Zijn dat circuitkuipen?
 
De CBR 600 F staat bekend als bullet-proof.

Importeren in België zal bij een motor van deze leeftijd niet al te duur zijn.


@ TS: kicke kleurtje!
Zijn dat circuitkuipen?

dank je voor de toelichting,

het zijn idd circuitkuipen. Zitten die lelijke knipperlichtbulten (of hoe het ook mag heten) aan de zijkant niet op
 
Laatst bewerkt:
dank je voor de toelichting,

het zijn idd circuitkuipen. Zitten die lelijke knipperlichtbulten (of hoe het ook mag heten) aan de zijkant niet op
Past dat F3 kuipwerk 1-op-1 op een F2?
Komen de bevestigingspunten en de naden overeen? Is de koplamp hetzelfde (heb je zelf uitgezaagd waarschijnlijk)?

Tevens kickje
 
heb de motor toendertijd zo gekocht,. Maar heb de kuipen er wel meerdere keren afgehad. En kon toen idd de gewone bevestingingspunten gebruiken.
Vraag het anders eens na in het honda pc25-pc31 racers topic. Die weten er vast meer van.


ON-topic :)

Zoals eerder vermeldt, vraagprijs is een richtprijs. Dus hier valt over te praten.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan