Te Koop Honda CBR600F uit 1999 met 8.500 km zgan

IzZa

Die hard MF'er
8 mrt 2004
928
0
Alkmaar
Wegens tijdgebrek en (helaas) de noodzaak om een betere auto bied ik hierbij mijn trouwe tweewieler te koop aan '( '( .

Altijd keurig warmgereden, alleen maar met knap weer gereden, géén korte stukjes en zij heeft op tijd haar onderhoudsbeurten gekregen.

Ze is geheel origineel op de volgende punten na:
- kleine knippers voor en achter (originelen zijn aanwezig)
- Leovinci ovale sportuitlaat (originele uitlaat is ook aanwezig)
- nieuwe accu

Ook is ze onder handen genomen door Paul Ritzen en heeft 101 bhp op haar achterwiel. Alle onderhoudsfacturen, rolbankrapporten en overige bonnetjes zijn aanwezig. Tevens heb ik een digitale werkplaatshandboek van dit model. Ze heeft altijd binnen gestald gestaan.

De vraagprijs is € 5.000

Ik ben te bereiken via i_gonen@hotmail.com

PS. Excuses voor de slechte fotokwaliteit. Op verzoek is een hele lading foto's te verkrijgen over de meel.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/404668/4da19e17e8f9cb510334c41de3afef24 (IMG_0185.GIF)​
 
Laatst bewerkt:
full
 
tuurlijk wel, maar alle liefhebbers hebben er al 1 :A
 
Hoe zit het met de bandjes?
Is het een Nederlandse motor, of ingevoerd?
Hoe staat het met de remmen?
Wanneer is de laatste beurt geweest, en wat is er toen gedaan?
 
Laatst bewerkt:
Hoe zit het met de bandjes?
Is het een Nederlandse motor, of ingevoerd?
Hoe staat het met de remmen?
Wanneer is de laatste beurt geweest, en wat is er toen gedaan?

Die antwoorden had ik volgens mij per meel verzonden, maar bij deze nogmaals:

* De bandjes zijn in goede staat, gaan zeker nog wel een seizoen mee.
* Het is van origine een Deutsche motor en in volgens mij in 1999 ingevoerd in NL. Kan de exacte datum nog opzoeken indien gewenst
* De remmen zijn ook in goede staat afhankelijk van remgedrag gaan die ook minimaal een seizoen nog mee
* de laatste beurt is bij 6.000 km uitgevoerd waarbij met name alle filters en vloeibare gedeelte zijn vervangen/ververst.

8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan