Te koop Honda CBR954RR

Status
Niet open voor verdere reacties.

DiedeRRik

Rookie
8 apr 2019
29
11
Alle vloeistoffen zijn vorig jaar vervangen, is er een conische balhoofdlager in gezet, zijn de kleppen gesteld, is er een handmatige nokkenaskettingspanner op gezet, een nieuwe accu geplaatst en rondom nieuwe remblokken ingezet.
Heb er wel in geïnvesteerd maar is niet helemaal mijn ding. Zoek eerder een toerder waarmee ik rustig mijn ritjes kan doen in een meer rechtop houding.

Overige opties:
- Corbin zadel
- Carbonlook handels
- Stalen remleidingen
- Kleine knippers voor en geïntegreerd achter
- Valdoppen
De banden zijn redelijk en de kilometerstand is 64874 km. Er wordt nog wel mee gereden maar niet zo ver.

Een vraagprijs van 2.750 lijkt mij redelijk.
Heb je interesse, stuur dan een redelijk bod naar mijn pb. Wij komen er dan altijd wel uit.




Hier wat foto's:
20190416_123508.jpg
20190416_123618.jpg
20190416_123631.jpg
20190416_123746.jpg
20190416_123850.jpg
20190416_123937.jpg
20190416_123944.jpg
20190416_124025.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het wordt mooi weer. Een goede reden om eens naar deze goed onderhouden motor te komen kijken.
 
Ik denk dat een vraagprijs + locatie zou helpen. Ik ben zelf niet in de markt voor je blade, maar een motor die waarschijnlijk ergens in Nederland te koop staat voor een bedrag wat jou tevreden stemt, maar geen indicatie wat dat bedrag zou moeten zijn, dat zie ik niet werken voor een redelijk gangbare motor.
 
Ik denk ook wel dat je gelijk hebt. Maar heb de motor op een aantal sites gezet en kreeg de tip het hier ook te doen.
Had eerst de vraagprijs erbij gezet maar geen enkele reactie. Nu zonder wel met de vraag wat ik ervoor vraag. Dat lijkt mij beter te werken om geen onzin te krijgen.

V.w.b. de locatie heb je ook gelijk. Dat is Amsterdam.

Dank voor je tips
 
Ik denk ook wel dat je gelijk hebt. Maar heb de motor op een aantal sites gezet en kreeg de tip het hier ook te doen.
Had eerst de vraagprijs erbij gezet maar geen enkele reactie. Nu zonder wel met de vraag wat ik ervoor vraag. Dat lijkt mij beter te werken om geen onzin te krijgen.

V.w.b. de locatie heb je ook gelijk. Dat is Amsterdam.

Dank voor je tips
Even een schopje omhoog.
 
Niemand interesse in een Blade?
Domme vraag trouwens, anders was er wel een bod geweest. 8)7
Ik heb er al eentje anders had ik het wel geweten.
 
Domme vragen bestaan niet. Ik begrijp ook niet waarom er geen reactie komt. Is een prima motor, goed onderhouden en over de prijs valt te praten.
Weet jij niet iemand?
 
Is het misschien niet handiger de Blade in te ruilen bij een motorzaak?
Wel een mooie fiets maar mijn rug en nek willen het niet :+
Dank voor de tip maar bij inruil krijg ik er minder voor dan bij particuliere verkoop. En gaat mij toch al kosten.
 
Motorzaken zitten niet op een "oude" dikke racer met 65.000 op de teller te wachten.

Geduld is een schone zaak, leuke fiets voor iemand met kleine portemonnee maar dikke fiets wil rijden.
 
Staat nog steeds te koop. Mooi weer komt straks dus pak die kans om op een betrouwbare motor daar van te genieten.
 
Heb hem nog steeds. Niemand die een serieus bod wil doen?
 
Laatst bewerkt:
Ben getroffen door de bliksem en heb gelijk maar een bliksemprijs gemaakt. Doe er je voordeel mee.
 
Even onder de aandacht brengen.
Goed lezen wat er staat over de prijs. Is geen vaste prijs maar een vraagprijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan