Te koop Honda CBX550 F2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gerrie-Tuono

MF veteraan
5 mei 2005
1.704
0
Uithoorn
Te koop Honda CBX 550 F2.
Motor heeft wel wat poetswerk nodig.
Lak van de tank heeft gebruikers sporen.
Wordt geleverd met nieuwe accu.
Banden in redelijke staat.
Motor loopt prima is lang niet bereden

Vraagprijs € 500,--



Bouwjaar 1983, dus belastingvrij
KM stand 39941
Linkerspiegel mist een stukje

Voor meer foto's mailen. adres staat in profiel

full
 
Laatst bewerkt:
Wat denk je zelf als er 2 berichten geleden iemand 100 EURO bied |(

Mijn voordeel is dat er geen wegenbelsating meer op zit en momenteel niet verzekerd is. Dus kost niets


dat was 5 dagen geleden, als ie em voor 100 had opgehaald dan was dit topic dicht, dus ik dacht dat ie nog niet verkocht was & dat m'n voorganger geen intresse meer had.
 
dat was 5 dagen geleden, als ie em voor 100 had opgehaald dan was dit topic dicht, dus ik dacht dat ie nog niet verkocht was & dat m'n voorganger geen intresse meer had.


Nee maar voor die prijs gaat ie niet weg. Als er niet op geboden wordt haal ik em na het weekend af en gaat hij op marktplaats. Zoals gezegd hij kost mij niets vanwege de leeftijd.
Ik rijd zelf al 5 jaar op een TUONO en ook voor mij is het anders een leuke pekelfiets.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zo'n CBX gehad. Ik vond hem heel leuk rijden.
Helaas heb je hier een paar niet serieuze mensen die zich vervelen, waardoor je van die suffe biedingen krijgt.
Jammer genoeg heb ik zelf ook geen geld voor op dit moment.
Maar ik wens jou, succes met het verkoop, eventueel op MP of speurders.
 
Wat denk je zelf als er 2 berichten geleden iemand 100 EURO bied |(

Mijn voordeel is dat er geen wegenbelsating meer op zit en momenteel niet verzekerd is. Dus kost niets

Ieder motorvoertuig dat op naam staat MOET verzekerd zijn, ik zou dus maar snel minimaal een old-timer verzekering of goedkope WA verzekering afsluiten, anders krijg je binnenkort een heel erg dure prent thuisgestuurd.
Het RDW scant tegenwoordig het hele bestand regelmatig automatisch door op de verzekering nl.
 
Uit ervaring kan ik meedelen dat die prent € 380,00 bedraagt :-( Ik hoop dat het kenteken geschorst is.

Ieder motorvoertuig dat op naam staat MOET verzekerd zijn, ik zou dus maar snel minimaal een old-timer verzekering of goedkope WA verzekering afsluiten, anders krijg je binnenkort een heel erg dure prent thuisgestuurd.
Het RDW scant tegenwoordig het hele bestand regelmatig automatisch door op de verzekering nl.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan